• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Jamen precis.

passionsblomman skrev 2010-03-29 19:24:28 följande:
    Växla mig hit och växla mig dit! Kör bara ditt åbäke så jag får skottat!
    Fast maken hävdar att det inte är konstigt alls att den var svårkörd när jag hade den växeln i.
  • Daa

Titta, det är födelsedagsbarnet! Hurra!

Villemoa skrev 2010-03-29 19:28:58 följande:
    Tack för alla grattishälsningar!!
  • passionsblomman

Daa min vän, innan jag åkte till Sthlm och kliniken satt jag hemma och lyssnade, bölade storligen-som jag nästan jämt gör när jag hör den här låten-och så tänkte jag på dig och på Ninnis, och på Lilla fru Syy och alla oss i hela tråden och på hur allt är ibland, med detta livet.
    Men jag tror inte jag länkade låten...

Här är den och ÄR den inte huvudet på spiken så säg???

*hoppas internätet hänger med hos er alla*

Grupptrådkram!

• passionsblomman

Visst är den...

Jag börjar alltid lipa när jag försöker sjunga med.

Sådana där lip-säkra kort är rätt bra när man är i diket, för då lipar man tills det vattenfylls och sedan flyter man upp på rena naturlagar om att människor med underhudsfettt inte sjunker i första taget. Sedan kan man liksom rulla i land och ligga där vid dikeskanten och kippa efter andan och kanske-om man har tur-soltorka...

Daa skrev 2010-03-29 19:40:31 följande:
    Åh, den är så fin, den sången. *kramar tillbaka*
  • Daa

Hmm. Nu ska jag alltså iväg på aerobics. Känner just nu mer för att stanna här, kramas och sjunga "Tusen bitar".

på er.

• Daa

Jaså, är det så det funkar!
    Igår sjöng-grät jag till den sång som just nu fungerar som min "theme song" och det kändes faktiskt lite bättre efteråt.

Du är så klok, Blommis.

passionsblomman skrev 2010-03-29 19:51:28 följande:
    Visst är den...Jag börjar alltid lipa när jag försöker sjunga med.Sådana där lip-säkra kort är rätt bra när man är i diket, för då lipar man tills det vattenfylls och sedan flyter man upp på rena naturlagar om att människor med underhudsfettt inte sjunker i första taget. Sedan kan man liksom rulla i land och ligga där vid dikeskanten och kippa efter andan och kanske-om man har tur-soltorka...
  • Daa

Fick så bråttom iväg

Direkt från årets melodifestival, så vacker att det nästan gör lite ont:

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan