• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Nu ska jag åka och se om knät håller för ridning!
    passionsblomman skrev 2010-03-29 18:43:20 följande:
    Ninnis alltså: GLAD och ägg-stra special påsk i Casa Ninnis.
  • Daa

Precis min tanke.

Sonja68 skrev 2010-03-29 16:17:12 följande:
    Ett strålande exempel på positivt tänkande Du har verkligen förankrat din nya livsfilosofi nu, Ninnis
    Men var försiktig med ditt knä, Ninnis.
  • Daa

Nej, du är klok.

Sonja68 skrev 2010-03-29 15:02:28 följande:
    Usch, jag är lat... Bokade av lunchpasset i Pilates... Har ont i halsen. Mest på morgon o kväll, men förra gången när jag tränade Pilates så fick jag värre i halsen. Blä. Jag vill vara fri från halsont!!!Ja, ja, jag får väl ta nåt spinningpass längre fram i veckan.Vill boka en natt i Levi (och två dagar slalom) till mig och maken. Nu i april. Finns ETT dubbelrum kvar till vettigt pris!!Måste boka när jag kommer hem. Bara ingen hinner före
    Lyckades du boka?
  • Daa

*guppar i takt, blir irriterad på mitt internet som inte hänger med i svängarna*

passionsblomman skrev 2010-03-29 18:44:15 följande:
    Hörni brudar KÄNN feelingen:www.youtube.com/watch*dansar runt*
  • Daa

Nu har jag grävt en härlig gång till maken, så att han kan ta sig till baksidan av garaget (fick välja mellan det och att köra snöslunga på infarten). Det är löjligt mycket snö på tomten.

Har också lärt mig att jag var orättfärdigt arg på snöslungan igår. Man ska visst inte köra på den högsta växeln när man skottar tung snö. Har inget som helst minne av att jag överhuvudtaget reflekterade över vad det var för växel i...

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan