• Daa

    I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

    I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

    Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

    Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

  • Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

    *öppnar en flaska pommac och skålar för glädjen just idag*


    passionsblomman skrev 2010-03-10 20:31:42 följande:
    Daa, just precis! Jag har verkligen inte tänkt låta ankarna dra iväg flera veckor bort, det står jag inte ut med. Idag är jag glad. Gott så.
  • passionsblomman

    Förut idag pratade vi om hur öppen man ska vara gentemot omgivningen. Föga förvånande antar jag för er som känner mig, förespråkar jag öppenhet.
    Men så skulle jag berätta lite informativt för mamma alldeles nu. Och jag märker att jag inte tål en enda fråga knappt från henne! Skitirriterad blirjag!

    Som "men Passion, hur ska du förhålla dig till det DÄR då att det blir så många ägg och tänk om du får sex bebisar"

    "MAMMA, man får vara JÄVLIGT glad om det blir EN bebis, och man får inte ens välja att sätta sig i situationen där man riskerar att det blir sex bebisar. Och sannolikheten är väldigt mycket större att det INTE blir något"

    Ändå undrade jag själv bara häromsistens hur många ägg de egentligen sätter tillbaka ochifall man får delta i det beslutet.

    Man är ju helt dum i huvet!
    Fast jag sa till mamma att jag märker att jag egentligen inte alls vill prata om denh här saken med dig. Jag vill bara delge informatoion så du vet vad som händer. (för hon hade sms:at idag och undrat hur vi har det)
    Detaljsnacket och alla mina nojjor tar jag på nätet med mina vänner är som också är i de här berg-och-dalbanan.
    Hon fattade det som tur var.

  • Ninnnis

    Blommis, vad skönt att det känns ok och att ni faktiskt är igång på allvar nu.

    EA, du rapporterar väl så fort du får veta hur det gick?

    Lanovia, jobbigt att det inte funkade när du hade planerat det så bra. Bara en hund på bussen, varför då?

    Jenny, glömde nog kommentera, vad SKÖNT att det inte var något farligt med hunden!

    Daa, härligt att igår var en bra dag. Kram!

  • Ninnnis

    Tjejmiddagen igår var trevlig, vi har alltid en massa att prata om när vi ses. Ieftermiddag ska jag handla, sen tjejmiddag igen och slutligen kommer lillasyster

  • Fru E

    Ninnis-klart jag rapporterar men vet inte när de ringer vilket gör en på helspänn. Maken trodde på 8 befruktade ägg men jag är lite tveksam till så många och håller mig till 6

    Lanovia-tråkigt med krångel när ni skulle åka buss. Borde inte vara några problem att ta mer än en hund om de kan sitta vid ett vanligt säte

  • Fru E

    Ikväll är det partaj på jobbet och klurar på hur jag ska smussla med att inte dricka så mycket hm......

  • Sonja68

    God förmiddag!

    Skålar också för glädjen.

    Min man ska iväg och spela bandy i Moskva igen. Åker i natt. Blir gräsänka hela helgen. Lite snopet, men men, jag har annat att glädjas åt.
    T ska åka ett skidlopp på lördag i min hemby. Jag och lilla K ska stå och hejja vid spåret
    Lilla K var på Lek o Plask igår och älskade det! Frågage imorse om det blir Lek o Plask idag också...
    Vi är bjudna på 6-årskalas på söndag till grannbyn/orten till en pojke som läser ryska med mina flickor

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan