• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Villemoa

Fru E: säger som de andra; hoppas simmarna och äggen får en mycket trevlig afton tillsammans! Håller mina tummar och tår så hårt jag bara kan!

Fru sy: många, många kramar!

Ninnis: du är så starkt! Kram på dig!

lanovia: usch vilken jobbig dag! Man kan ju blir stressad för mindre!

Daa: gårdagen var väldigt jobbig men det är bättre nu!

Kramar till alla!

• Fru sy

Vad tycker ni om min bild, var det vad ni hade tänkt er?

• Fru sy

Nu har vi fyllt i papper inför fårköp här. Det skall nämligen bli får på gården under våren

• Daa

Nästa steg, alltså. Hur känns det nu?

passionsblomman skrev 2010-03-10 18:30:47 följande:
    Jag har förresten alldeles just tagit min första spruta! Skönt!Alltså, inte att ta sprutan utan att det inte var mer väntan när det gäller sprayandet utan det momentet är klart.Det är nu VUL igen på tisdag och beräknat ÄP och hela killivittetn under v 12 någon gång.
  • Daa

Fru E: 14 ägg, det är rätt bra, eller?
    Hoppas också på många romantiska möten ikväll.
    *kramar om*

• Daa

Vi kom oss aldrig iväg, faktiskt. Precis innan jag vaknade stod jag fortfarande iförd något halvdant som jag inte alls ville ha på mig medan jag försökte pussla ihop din telefon.
    Fast jag tror att vi hade kul innan vi började göra oss klara för utgång.
    Det var en trevligare dröm än den natten mot måndag: då var jag krigsfånge hos "judejägaren" i filmen Inglorious basterds, om någon har sett den...

Ninnnis skrev 2010-03-10 12:47:21 följande:
    Det måste ha varit min gamla telefon, den var ett gammalt ruckel som jag hade ärvt av svägerskan. Min nya, fina Sony Ericsson Aino får du vara rädd om Vad tog du på dig? Hade vi kul? Klart vi hade förresten!
  • passionsblomman

Daa, just nu känns allt bara bra. Känner mig gladare än på länge faktiskt. Kanske för att nu händer det åtminstone något igen. Hela hösten la vi ju bara ner alltihop och lät det vila för att kunna ta beslut och sådär. Nu finns det ingen återvändo, så nu är det bara att hänga med på tåget liksom.

Men man lär väl hinna åka några varv i berg-och-dalbanan innna den stannar.

• Fru sy

Härligt blomman att allt känns mycket bättre.

passionsblomman skrev 2010-03-10 20:11:24 följande:
    Daa, just nu känns allt bara bra. Känner mig gladare än på länge faktiskt. Kanske för att nu händer det åtminstone något igen. Hela hösten la vi ju bara ner alltihop och lät det vila för att kunna ta beslut och sådär. Nu finns det ingen återvändo, så nu är det bara att hänga med på tåget liksom.Men man lär väl hinna åka några varv i berg-och-dalbanan innna den stannar.
  • Daa

Förmodligen kommer berg-och-dalbanan innehålla ganska stora nivåskillnader. Men känslan att det går framåt kan lösa ganska många knutar av frustration, tänker jag.
    För tillfället i alla fall.
    Skönt att höra att det känns bra.

Själv kan jag omöjligt förutse hur det kommer att kännas framöver när det är dags för BIM/BOM-funderingar igen, men tänker passa på att njuta av att må bra just i detta nu.

passionsblomman skrev 2010-03-10 20:11:24 följande:
    Daa, just nu känns allt bara bra. Känner mig gladare än på länge faktiskt. Kanske för att nu händer det åtminstone något igen. Hela hösten la vi ju bara ner alltihop och lät det vila för att kunna ta beslut och sådär. Nu finns det ingen återvändo, så nu är det bara att hänga med på tåget liksom.Men man lär väl hinna åka några varv i berg-och-dalbanan innna den stannar.
Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan