• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Skriver under på det.

passionsblomman skrev 2010-03-11 12:01:55 följande:
    Bruttan, en av de saker jag gillar med dig är att du får mig att skratta även när du är arg... Jag hoppas du förstår att det inte är av brist på empati. Det är för att du är rolig.
  • Daa

Det låter nästan lite otäckt... Men du kanske har situationen underkontroll, superagent Ninnis?

Ninnnis skrev 2010-03-11 11:55:46 följande:
    Vi ska ha en stor granskning av myndigheterna och jag ska vara med som representant. De kommer att fråga om allt mellan himmel och jord, så det är bäst att ha koll på grejerna...
  • Ninnnis

Självklart!

Daa skrev 2010-03-11 12:14:16 följande:
    Det låter nästan lite otäckt... Men du kanske har situationen underkontroll, superagent Ninnis?
  • Ninnnis

Word! (som ungdomarna säger)

passionsblomman skrev 2010-03-11 12:01:55 följande:
    Bruttan, en av de saker jag gillar med dig är att du får mig att skratta även när du är arg... Jag hoppas du förstår att det inte är av brist på empati. Det är för att du är rolig.
  • Fru E

Daa-just nu vill jag bara att de ska ringa så man kan släppa det lite men har jobb och kollegor kring mig hela tiden som distraherar lite

• Leksi

Gud så spännande Fru E!! Har ni hört något? Håller tummarna för positivt besked!!

• Leksi

Hej alla andra också!

Usch vad jag har varit dålig på att skriva på sistone men jag är så himla trött hela tiden. Jobbar fortfarande heltid och det är ungefär vad man orkar med...

Lycka till Blomman & hoppas huvudvärken ger med sig snart. Låter urjobbigt! Som sagt, de där männen kommer lätt undan...

Vad skönt att provsvaren på vovven var bra Fru Sy! Måste kännas som en stor lättnad.

Ninnis, jag började just undra vart du jobbade när ni skulle granska myndigheterna... Lycka till hursomhelst.

Jag var hos barnmorskan imorse och allt såg fint ut, vi är i vecka 34+3 nu. Men hon kunde inte avgöra helt säkert att det var huvudet som låg nedåt så nu ska vi få göra ett extra UL, förmodligen nästa vecka. Det ska bara bli kul att få se bebisen igen tycker jag men hoppas förstås att det inte är sätesbjudning, det vill man ju helst slippa.

• Fru E

Leksi-är tyst som i graven och funderar på om jag ska ringa själv eller inte, glömde fråga igår om de skulle höra av sig innan vi kom dit imorgon

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan