• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Ninnnis

Men fick de inte veta innan de åkte huruvida äggen och simmarna fick ihop det? Eller det kanske de fick, men hon hann kanske inte rapportera... *kniper hårt med tummarna*

Om allt har gått som det ska så har EA ett embryo i livmodern nu!?

• Sonja68
    Ninnnis skrev 2010-03-12 12:52:27 följande:
    Men fick de inte veta innan de åkte huruvida äggen och simmarna fick ihop det? Eller det kanske de fick, men hon hann kanske inte rapportera... *kniper hårt med tummarna*Om allt har gått som det ska så har EA ett embryo i livmodern nu!?
  • passionsblomman

Ninnis, enligt den andra tjejen i andra tråden så ringer de bara om det INTE gått bra, annars ska man bara åka dit som bokat. De gör visst olika på olika kliniker.

• Daa

Härligt med mys och skoter!

Sonja68 skrev 2010-03-12 12:45:19 följande:
    Jag o töserna ska med brorsan och hans familj och åka skoter. De har lovat finväder imorgon Det har sina fördelar att vara gräsänka; hade maken varit hemma hade vi inte rymts i brorsans skoterpulka
  • passionsblomman

På förmiddagen TROR jag det var...eller om det var kl 9.

Daa skrev 2010-03-12 13:21:15 följande:
    Nån som har koll på vilken tid det var dags för EA?
  • Ninnnis

Jag messade precis EA och de är på väg till kliniken för att sätta in ett guldägg!!! Hon visste dock inte hur många det hade blivit totalt.

*hoppashoppashoppashoppas att det går vägen*

EA, hoppas det är ok att jag uppdaterar tråden, men alla är så nyfikna!

• Daa

*hoppashoppashoppas!*
    Ninnnis skrev 2010-03-12 13:25:34 följande:
    Jag messade precis EA och de är på väg till kliniken för att sätta in ett guldägg!!! Hon visste dock inte hur många det hade blivit totalt. *hoppashoppashoppashoppas att det går vägen*EA, hoppas det är ok att jag uppdaterar tråden, men alla är så nyfikna!
  • Sonja68

Iiiiiiiiiiih!! Så spännande *håller också tummarna allt vad jag orkar*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan