• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Lanovia: åh, stackars lilla E som har en osnäll mage.
    Hur mår hon idag.
    Kram.

• Daa

Ha. Jag har vunnit ännu ett chickenrace. *helnöjd*

Fast jag kanske inte kan vara så mallig när jag möter de små nätta snabba sparkcyklarna med en rejäl, skramlande gammal packsparkcykel.

• Ninnnis

Yeeey! Jag håller på dig

*high fivar*

Daa skrev 2010-03-12 11:33:53 följande:
    Ha. Jag har vunnit ännu ett chickenrace. *helnöjd* Fast jag kanske inte kan vara så mallig när jag möter de små nätta snabba sparkcyklarna med en rejäl, skramlande gammal packsparkcykel.
  • Daa

Schysst.

Ninnnis skrev 2010-03-12 11:44:36 följande:
    Yeeey! Jag håller på dig *high fivar*
    Mätt och belåten, lite pizzarester senare.
  • passionsblomman

Hallå tråden!
    Vad gör ni, kör ni sparkcykel?
    *delar ut medalj till Daa*

EA har nog inte hunnit hem än tror jag.

Jag tvättar-för det var visst slut på kalsonger sa sonen.
    och diskar-för det var så väldigt fultt av disk i köket.
    Och jag måste städa toaletterna också, för det är så väldigt skitig där.

Usch vad trist att städa! Jag vill äta godis och prata med er.
    *tittar mig omkring* Inget godis. Nähä! Då tar jag mig väl lite kaffe då.

• Daa

Men du pratar med oss, väl? Trots att du inte har något godis? *skickar över lite choklad*
    Nej, nog är väl städning för det allra mesta ett nödvändigt ont.

Tack för medaljen.

passionsblomman skrev 2010-03-12 12:05:31 följande:
    Hallå tråden!Vad gör ni, kör ni sparkcykel? *delar ut medalj till Daa*EA har nog inte hunnit hem än tror jag. Jag tvättar-för det var visst slut på kalsonger sa sonen.och diskar-för det var så väldigt fultt av disk i köket.Och jag måste städa toaletterna också, för det är så väldigt skitig där.Usch vad trist att städa! Jag vill äta godis och prata med er.*tittar mig omkring* Inget godis. Nähä! Då tar jag mig väl lite kaffe då.
  • Daa

På tal om att städa... fredag eftermiddag: det finns ingen återvändo. *letar reda på handskarna*

• Sonja68

Oj oj, vad spännande med EA:s ägg!

Lanovia; hur mår lillsnuttan och magen idag

Skidloppet imorgon är inställt, men jag gråter inte för det. Jag o töserna ska med brorsan och hans familj och åka skoter. De har lovat finväder imorgon
    Det har sina fördelar att vara gräsänka; hade maken varit hemma hade vi inte rymts i brorsans skoterpulka

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan