• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Så måste det vara!

Fru E skrev 2010-03-11 16:41:56 följande:

14.15 är det dags att hoppa upp i stolen igenDe andra i andra tråden berättade att vissa inte ringde såvida inte något gick fel så den teorin lever jag på nu
  • Daa

Kul att höra av dig, Leksi.
    jobbigt att vara så trött. 34+3? Väldigt vad fort tiden går.

• passionsblomman

Vad GÖR alla idag? var är Hvidis, Lanovia, Ingis, Lilla Syyyyy. Ankan Fru Bygg och ALLA!!!!

Är det BARA jag som inte har något liv utan sitter här och glor, med en kyckling i ugnen, ostädat hus och "spindelharpan" som mest spännande sysselsättning?

• Daa

Vi har haft ett par vänner här på pizzamiddag. Sist det var pizzamiddag var vi hemma hos dem och jag tyckte att hennes mage putade misstänkt. Mycket riktigt berättade hon för oss att de väntade barn.
    Hur som helst, vi kom överens om att göra om den här pizzamiddagen snart igen och då hemma hos oss. Ikväll blev det alltså av. Deras barn har nyligen fyllt ett år.
    Jag säger då det.
    Men trevligt var det.

• Sonja68

Jag är här!
    Jag har precis Scypat med en fd kollega från Usa, som bor där. Hon fick se hur stora mina barn blivit och Tanja kunde säga några ord på engelska. Vi har stående inbjudan till henne och om några år tror jag det är dags

Scype är fantastiskt! I helgen installerade vi det och så kunde vi se och prata med farfar i Moskva!! Helt otroligt

• Villemoa

Hur är det med huvudvärken Blommis?

Bruttan: säger som de andra att du är rolig du!

Leksi: *vink, vink* nu är det inte lång tid kvar, spännande! När slutar du jobba?

Fru E: men fyy vad spännande och surt att inte fått veta hur det gått! Men teorin du nämner är som Blommis säger "tagen"

Ninnis: mysigt att vara barnvakt som tur är har vi en som tycker om att sova så vi får sova åtminstone till 7.30-8.00 på helgerna och det är sovmorgon för oss.

Och så slutligen; tack för alla grattishälsningar!

• Sonja68

Jag har varit duktig och lagat en köttgryta på skinksteken jag hade i kylen. Är annars inte så jätteförtjust just i fläskkött, men filé och skinka och skinkstek går bra. Den grytan var jättelätt och jättegod. Men i receptet stod det puttra i 30 min, men mitt kött puttrade i en timme och blev riktigt, riktigt mört och gott.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan