• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • passionsblomman

*kikar hur ni har det*

Jag måste nog snart lägga mig igen för jädrar vilken huvudvärk jag har. AAaaah! Men jag ska först dricka en balja kaffe, för ibland hjälper det faktiskt.

• Fru E

Blommis-är det av sprayen som du får huvudvärk?

• passionsblomman

EA, jag tror det, eftersom det började när jag sprayat i knappt en vecka och nu har jag haft det varenda dag sedan dess.
    Det är visst jättevanligt står det både i broschyren från kliniken, i bipacksedeln på sprayen och sa ju doktorn också.
    Men nu ska jag ju ha halv dos, då kunde det väl bli halv huvudvärk då? Fast det är det idag- det gör ont i halva huvudet...

Nu hör jag till den där ämliga skaran som ofta får galen spänningshuvudvärk och även migrän ibland också, så ikväll ska sambon få massera min nacke och axlarna. Hoppas det kan hjälpa.
    Det är så trist att vakna av den där skärande smärtan.

• Villemoa

Idag fyller mitt lilla hjärta 2 år! Kan inte förstå vart tiden har tagit vägen! När jag frågar henne hur mycket hon fyller säger hon "fem, sess (sex)" Mitt lilla liv

• Ninnnis

Grattis lilla Moa! Imorgon ska jag passa makens systerdotter, hon är 2,5 år. Gullig ålder Hon ska sova över, så det blir väl inte direkt någon sovmorgon på lördag för mig och lillasyster...

EA, det är så spännande!!!

Sonja, trist att vara gräsänkling men kul med alla aktiviteter. Hoppas det går lika bra för bandymaken den här gången

Blommis, usch och fy för huvudvärk. Hoppas kaffebaljan hjälpte.

Ingis, hur har du det?

Hvidis, har ni rest bort nu när Batman är ledig?

Jag ägnar (borde ägna) större delen av arbetsdagen åt att läsa kvalitetsmanual, så det är skönt med lite surfpaus ibland

• Daa

Fru E: måste kika in här hela tiden i väntan på din rapport. *hoppashoppashoppas*

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan