• knyjoy

    CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html
    Tråd nr 15: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3544775.html

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

    Lycka till :)

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!
  • emersson

    Vilka dagar!! Igår morse tröttnade jag totalt på allting och bara vräkte i mig det som fanns i skåpen, sen har jag jobbat natt och inte blev det bättre då med allt som finns o äta där. Fy vad man känner sig misslyckad :( :( I helgen fyller min son år, jag får en massa besök både lördag och söndag och jag hade ju tänkt o ta lite "pause" med kuren då men nu har man ju förstört precis allting :(

    Ingen mer än jag som totalt saknar karaktär? hur gör ni för att komma igenom alla tunga bitar? Vill så gärna gå ner mina sista sex kg, men det är ju så himla svårt. Blääää vilken dag, ska försöka mig på en omstart på måndag iaf, och nu ska jag inte vräka i mig mer utan äta måttligt och försöka äta lite kombinerad kur till på måndag.

    Min förkylning vägrar dessutom att ge sig, trött o sur är man o ingenting känns bra :(

  • Lexy

    Dag 12 här för mig :)

    Jag vet inte, jag saknar också karaktär men den här gången går det så bra så jag har gett fasiken på att klara det :D Men jag tar en dag i taget och hoppas att det håller ända vägen fram.

  • emersson
    Lexy skrev 2010-03-12 15:48:17 följande:
    Dag 12 här för mig :)Jag vet inte, jag saknar också karaktär men den här gången går det så bra så jag har gett fasiken på att klara det :D Men jag tar en dag i taget och hoppas att det håller ända vägen fram.
    Ska verkligen skärpa mig o ta nya tag, nuuu!! :):)
  • Fru i juli 2010

    Tjoho... bara två dagar kvar på ren kur! Det är ju lätt som en plätt! Mums vad gott med plättar. Nej fy Elin... Tyst! :)

  • jemmaj

    Hejjj..ganska ny här =)
    Har för första gången gått på ren kur med cambridge, nu på söndag blir det 2 veckor, men min vikt har stått still, vid två tillfällen =( Gör man något fel kanske? Har endast kört ren kur, ej fuskat, och denna veckan börjat ta promenader..någon som har lite mer erfarenhet som kan hjälpa en kanske? Funderar på köra en vecka till men känns så onödigt då man knappt gått ner i vikt

    Då jag börja vägde jag 71,2 kg
    och nu idag ligger jag på 68,1 kg men har stått still i några dagar =(

  • Lexy
    jemmaj skrev 2010-03-13 15:32:25 följande:
    Hejjj..ganska ny här =)Har för första gången gått på ren kur med cambridge, nu på söndag blir det 2 veckor, men min vikt har stått still, vid två tillfällen =( Gör man något fel kanske? Har endast kört ren kur, ej fuskat, och denna veckan börjat ta promenader..någon som har lite mer erfarenhet som kan hjälpa en kanske? Funderar på köra en vecka till men känns så onödigt då man knappt gått ner i viktDå jag börja vägde jag 71,2 kgoch nu idag ligger jag på 68,1 kg men har stått still i några dagar =(
    hej och välkommen :)

    Dricker du tillräckligt vatten? Sedan kan det vara så att du inte har så mycket övervikt. CK är ändå till framställd till personer med mycket övervikt. Jag tycker iaf att du är duktig som har klarat så många dagar. Jag är själv inne på dag 13 och jag väger mig bara en dag i veckan då slipper man se att man står stilla. Lycka till
  • jemmaj

    Lexy

    Tack så mkt..;) ja man känner att något borde ha hänt då man ej fuskat alls imorn på söndag är det 14 dagar med ren kur..tänkte köra en sista vecka , men känns smått onödigt ... kan vara att jag dricker dåligt med vatten, det känns ganska jobbigt att dricka så mycket vatten, har verkligen försökt men det är så svårt..men ska dricka en massa nu på kvällen..=)

    Iof så veckan innan jag startade så trappade jag ner med maten ganska mkt från tors till sön och dan efter började jag med CK kanske kan vara därför, men då vägde jag 72,3 kg så från den dagen jag trappade ner med maten och sedan började med CK har jag gått ner ca 4 kg och det är riktigt bra men nu efter med ren kur händer inget, är iof 160-161 lång och borde väga ca 60 kg så hade juh ca 10 kg övervikt

    men måste fråga tycker du att jag ska fortsätta en vecka till el bara äta bra mat och ta mina morgon promenader?

    13 dagar ren kur? i så fall riktigt bra =) hur mkt har du gått ner om man får fråga..?

  • emersson
    jemmaj skrev 2010-03-13 15:32:25 följande:
    Hejjj..ganska ny här =)Har för första gången gått på ren kur med cambridge, nu på söndag blir det 2 veckor, men min vikt har stått still, vid två tillfällen =( Gör man något fel kanske? Har endast kört ren kur, ej fuskat, och denna veckan börjat ta promenader..någon som har lite mer erfarenhet som kan hjälpa en kanske? Funderar på köra en vecka till men känns så onödigt då man knappt gått ner i viktDå jag börja vägde jag 71,2 kgoch nu idag ligger jag på 68,1 kg men har stått still i några dagar =(
    Verkar som du o jag drabbats av samma fenomen, startade på 68,4 och sen fastande min vikt på 66,2, efter fem dagar på samma vikt så tappade jag tålamodet och har nu levt hur onyttigt som helst :(:( inte så smart verkligen, nu känner man ju sig helt värdelös :( Ska iaf göra ett nytt försök imorgon o köra ren kur igen. Idag är det middag med släkt här och barnkalas...
  • jemmaj

    Emersson

    Åh vad jobbigt, asså man blir juh förbannad för att inget händer, men jag har nu hört att om man inte har någon större övervikt så är det inte lika lätt att gå ner i vikt, det kanske inte är sant, men verkar juh så..min syster som har en övervikt på kanske 30 kg, sist hon prövade cambridge gick hon ner första veckan ca 5-6 kg och sen fortsatte hon rasa...
    Men kör på bara, det kommer säkert hända något..vill juh själv ner till ca 60-62 (min gammla vikt) men har bestämt mig nu för en vecka till på ren kur och då har jag kört ren kur sammanlagt 3 veckor och inget fusk plus börjat gå ut och gå

    Njut av middagen idag =) och imorn är det en ny dag ,inget fel alls på att börja på ruta ett =)

    Good luck

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!