• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Bobou

    Kjell Präst, nu ska jag säga en annan sak.

    Jag har tyvärr starka fördomar om religiösa människor, som bekräftas av bl.a. herr Oskuld-till-bröllopsnatten. Jag behöver också dig på forumet, inte för dina råd om vigselpsalmer, men för att du hjälper mig att bli en mindre fördomsfull människa, med ditt sätt att kombinera förnuft och tro.

    (PS. Utan att min inställning till religioner i sig påverkas...)

  • Villemoa

    Har något väldigt tråkigt att berätta; det blir ingen aprilbebis för oss fick blödningar under eftermiddagen så vi beslutade att åka till gynakuten och där konstaterades det att vår bebis dog i v.6. Trodde jag var i v.11+1 idag. Fy fan alltså! Ödets ironi är också att idag fick vi ett glatt besked om att min mans bror och hans sambo blev föräldrar till en liten kille. Vi är jätteglada för deras skull förstås men ledsna för vår egen.

  • Heloise

    Åh Villemoa, jag är så otroligt ledsen för er skull.
    Skickar stora varma kramar till dig och din man.

  • didis

    Beklagar verkligen. Om uttrycket ursäktas så fy fan vad tråkigt!

    Ibland tar livet oväntade och ovälkomna vändningar. Många hårda kramar till er.


    Villemoa skrev 2009-09-29 23:08:49 följande:
    Har något väldigt tråkigt att berätta; det blir ingen aprilbebis för oss fick blödningar under eftermiddagen så vi beslutade att åka till gynakuten och där konstaterades det att vår bebis dog i v.6. Trodde jag var i v.11+1 idag. Fy fan alltså! Ödets ironi är också att idag fick vi ett glatt besked om att min mans bror och hans sambo blev föräldrar till en liten kille. Vi är jätteglada för deras skull förstås men ledsna för vår egen.
  • Im yours

    Villemoa; Vad tråkigt att höra vännen, finns inga ord då sånt händer. Jättemånga kramar till er båda ♥

  • passionsblomman

    Hörni, TACK för alla gulliga meddelanden och en intressant läsning i tråden under dagen.

    Så mycket som jag skrivit idag har jag nogaldrig skrivit förr..hela min inbox är proppad med meddelanden!

Svar på tråden Tantvarning 5