• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

    Nu finns visst en moderator online, så det är nu vi får se hur det blir framöver. Imorgon kunde annars vara en bra dag att vara borta på då bt ändå ligger nere.

  • Fjosok

    Himmel i nånstans...

    Har visserligen skällt ut en vikarie så han gick hem och bölade i veckan. Han var såååå överkörd och kränkt då jag reagerade över att han kallade några elever obegåvade.

    Låter som att tjejen i tråden där har lite svagt psyke.

  • Cantaton

    Nu har jag varit på afrodans igen och strax blir det fiskgratäng. Innan jag har lovat en kompis att gå på promenad med henne... har sån träningsvärk i FÖTTERNA, så undrar hur det ska gå till... Man är barfota på afrodansen, så det blir mkt rörelse i dem.

  • Cantaton

    Kul o jättejobbigt Min sambo var helt genomsur (av svett) efteråt. Det sa bara klatsch-klatsch när man klappade på honom. Blev ingen kram då inte


    dfk skrev 2009-09-06 19:04:56 följande:
    Vad kul med afrikansk dans!
  • Fjällbruttan

     


    Cantaton skrev 2009-09-06 19:16:19 följande:
    Kul o jättejobbigt Min sambo var helt genomsur (av svett) efteråt. Det sa bara klatsch-klatsch när man klappade på honom. Blev ingen kram då inte

    Vad kul at få med smbon på afrikansk dans!!
    Min man skulle nöjligtvis behaga bege sig till en lokal där det finns en stooor bar med ett litet dansgolv
    Du verkar tokträna nu, ta inte ut dig bara, kramar om

    Men Blomman, GB-bombade hon dig??
    Det missade jag
    Kul att hon backade tillslut*fnissar*

    Nu har jag röjt hela Saga´s skötbord, sommarkläder och kläder på gränsen till för små är väck... lite sorgligt..

  • Cantaton

    Närå, ingen tokträning. Denna vecka har sett ut så här:

    Måndag - gym
    torsag - yoga
    söndag - afro

    Känns inte så överdrivet


    Fjällbruttan skrev 2009-09-06 19:20:03 följande:
      Vad kul at få med smbon på afrikansk dans!!Min man skulle nöjligtvis behaga bege sig till en lokal där det finns en stooor bar med ett litet dansgolv Du verkar tokträna nu, ta inte ut dig bara, kramar omMen Blomman, GB-bombade hon dig??Det missade jag Kul att hon backade tillslut*fnissar*Nu har jag röjt hela Saga´s skötbord, sommarkläder och kläder på gränsen till för små är väck... lite sorgligt..
  • passionsblomman
    Fjällbruttan skrev 2009-09-06 19:20:03 följande:
     

    Men Blomman, GB-bombade hon dig??Det missade jag Kul att hon backade tillslut*fnissar*
    Ja, alltså det var tidigare i våras och en numera avpolleterad person.
    Bäst förövrigt att knipa om olika puckon annat än i största allmänhet då, för ett inlägg i min andra favvotråd blev just borttaget som olämpligt å man inte får diskutera andra edlemmar i andra trådar...

    ...men avstängd ska jag inte bli.
  • Fjällbruttan

    Ooooopppps... letar de rätt på vad man skriver i andra trådar också??

  • passionsblomman

    Ja, den personen vi alla nu diskuterat med gjorde ju det, så hon har ju anmält mitt inlägg i DEN tråden. Vilket hon dessutom citerade in i den vi var och diskuterade i...

    Nå, ska hon göra det här, ja då får hon ju anmäla hela tanttråden, så det vore ju föralldel nåt.


    Fjällbruttan skrev 2009-09-06 19:24:43 följande:
    Ooooopppps... letar de rätt på vad man skriver i andra trådar också??
Svar på tråden Tantvarning 5