• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

    Debatt? Det har jag inte sett mycket av. Snarare "nu har jag anmält dig och det ska bli så roligt när du blir avstängd dumma dig som säger emot"

    Så, vi väntar på vad som ska hända när moderatorerna loggar in..


    Fjosok skrev 2009-09-06 17:24:25 följande:
    Jaha, och? Debatten verkar handla om barn och föräldrar och ställa upp? Är det känsligt? Eller har jag missat nått?
  • Fjällbruttan

    *poff*, öppnar skumpan, tantmaffian har än en gång vunnit, i alla fall en delseger

    Ska bli kul att höra moderatorerna.....

    Inboxar dig min mail om det värsta skulle hända blomman

    Frulle go! Frulle go! Frulle go! Du fixar det, låt inte giftet vinna över dig!!
    Kram

  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-09-06 17:29:25 följande:
    Debatt? Det har jag inte sett mycket av. Snarare "nu har jag anmält dig och det ska bli så roligt när du blir avstängd dumma dig som säger emot" Så, vi väntar på vad som ska hända när moderatorerna loggar in..
    Förhoppningsvis är de kloka och förståndiga! Nu skall jag packa träningsväskan, byta om och åka in till den stora staden Lund för ett förhoppningsvis svettigt, jobbigt och roligt jympapass. See you later girls (och Panzer och Fjosok och ev ngn annan jag missat i tantsortimentet!)
  • Fjosok

    Tyckte mest bara att ämnet var såpass snällt så jag läste i ärlighetens namn inte genom allt

  • passionsblomman

    Nä, jag märker det...det var annars nog det mer livliga sedan de där andra galningen kallde mig ond.


    Fjosok skrev 2009-09-06 17:44:35 följande:
    Tyckte mest bara att ämnet var såpass snällt så jag läste i ärlighetens namn inte genom allt
  • passionsblomman

    Jooo, ond. Och den tjejen bombade min gb och skulle veta var jag bor och hade ALDRIG blivit så kränkt någonsin och skulle SLUTA på bt bara för mig...


    Fjosok skrev 2009-09-06 17:48:54 följande:
    Ond? Du? Och jag är Hin Håle själv
Svar på tråden Tantvarning 5