• F A M E

    Uppsalabrudar - del 4

    Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

    Maj:
    Jacobsen 2/5

    Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

    Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

    Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

    September:
    Igia 19/9

    tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

  • Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • Igia

    Stort grattis!


    Soff80 skrev 2009-06-01 20:32:28 följande:
    Jaha då är man gift... Vi hade en helt underbar dag i lördags, det går nästan inte att beskriva i ord! Nästan lite avundsjuk på er som har det framför er, hade kunna göra den där dagen om och om igen... Det man inser är vilka underbara vänner coh familj man har. Nu behöver jag inte gå in här mer för att få tips men vill passa på att säga lycka till till att kommande brudpar och berätta att ni har nått helt fantastiskt framför er!!!!!
  • FruLindberg09

    Vi gifte oss lördagen den 23 det va heeeeeeeeeeeeelt magiskt! fast jag ångrar nästan att vi inte körde på cinderella istället NÄ SKOJA! nån som såg färjan igår?

    Jag är avis på er alla som har allt kvar! Skulle vilja dra tillbaka tiden. Det va som sagt den mest fantastiska dagen! Bortsett från barnens födslar då såklart.

  • Igia

    Grattis! Vad roligt att allt blev bra.


    FruLindberg09 skrev 2009-06-02 11:25:08 följande:
    Vi gifte oss lördagen den 23 det va heeeeeeeeeeeeelt magiskt! fast jag ångrar nästan att vi inte körde på cinderella istället NÄ SKOJA! nån som såg färjan igår? Jag är avis på er alla som har allt kvar! Skulle vilja dra tillbaka tiden. Det va som sagt den mest fantastiska dagen! Bortsett från barnens födslar då såklart.
  • F A M E

    Stort GRATTIS, jag är inte alls avis
    Min sambo längtar tills den 1 aug, då allt är över & vi kan få vardag igen. Han tycker de är lite mycket att göra fast självklart roligt också.


    FruLindberg09 skrev 2009-06-02 11:25:08 följande:
    Vi gifte oss lördagen den 23 det va heeeeeeeeeeeeelt magiskt! fast jag ångrar nästan att vi inte körde på cinderella istället NÄ SKOJA! nån som såg färjan igår? Jag är avis på er alla som har allt kvar! Skulle vilja dra tillbaka tiden. Det va som sagt den mest fantastiska dagen! Bortsett från barnens födslar då såklart.
  • Greta 1980

    Hej!

    Då tror jag att vi hejade på varandra!
    Du sade något typ att; det syns verkligen att du är på hippa, jag är mest fin ! Hihi!

    Jag hamnade inte på Vimmelbilder sådan tur var. Men en del av tjejerna gjorde det. Dem hade djävulshorn hela gruppen!

    Nu har jag bara 4 dgr kvar AIIIIII!!!!


    lottis77 skrev 2009-06-01 21:08:44 följande:
    Greta 1980 skrev 2009-05-31 22:07:19 följande:
    Då ska jag kolla på vimmelbilder!! Jag hade chockrösa axelbandslös klänning och så hade de andra svarta klänningar. Hade ingen tiara eller något annat typiskt möhippa på mig, de hade "bara" gjort mig fin. Och så hade jag minst en drink i vardera handen och massor med såna där neonfärgade pinnar som lyser i mörkret. Just de var väldigt roliga efter alla drinkar. De råkade hamna nere på golvet ett antal gånger, men de var snart i drinken igen... Kul att dagen och kvällen blev lyckad!!Kram
  • Sobeit

    Greta 1980:
    Nu är ni snart på dagen B! Spännande!!

    Vi var på bröllop i lördags och jag längtar så himla mycket nu tills det är vår tur!

  • lottis77

    Greta 1980 skrev 2009-06-02 16:49:36 följande:


    Hej!Då tror jag att vi hejade på varandra! Du sade något typ att; det syns verkligen att du är på hippa, jag är mest fin ! Hihi!Jag hamnade inte på Vimmelbilder sådan tur var. Men en del av tjejerna gjorde det. Dem hade djävulshorn hela gruppen!Nu har jag bara 4 dgr kvar AIIIIII!!!!
    Ha ha ha! Anade det någonstans i dimman.. Jag kände mig verkligen fin den kvällen. Du var också fin och är det möhippa ska det så klart synas! Jag var säkert lite avundsjuk på dina änglavingar. Jag anföll nästan de där villmelfotograferna som jag i vanliga fall undviker till max. Minst tre bilder har jag till min måttliga förtjusning hittat mig på. Som sagt, är det möhippa och man har druckit paraplydrinkar hela dan får man väl bli lite pinsam...
    Kram
  • F A M E

    Nu har alla svarat på inbjudan & de är bara 1 par som har tackat nej, 1 par som inte är säkra ännu pga inlagd semester dag just då. Samt 1 par som kommer till kyrkan men åker hem sedan, då vi inte bjuder in deras barn.

    Så vi slutar på 62 st just nu & de med alla barnen. Är helt okej för våran del.

  • Greta 1980

    Ja, nu är det nära.
    Har bara en timme kvar på jobbet och sedan är jag ledig tors-mån
    WIEEE!
    Börjar kännas i magen.
    Men allt är ju ändå klart så går mest och myser och packar lite och så.
    Skönt att slippa stirra runt och stressa i slutet.
    Ja, lite stressar jag kanske...
    Hör väl till?!

    Hur går det själv?
    Kram


    Sobeit skrev 2009-06-02 17:01:58 följande:
    Greta 1980:Nu är ni snart på dagen B! Spännande!! Vi var på bröllop i lördags och jag längtar så himla mycket nu tills det är vår tur!
  • Igia

    Lycka till och njut nu hela tiden!!! Det är detta ni planerat för

    Greta 1980 skrev 2009-06-03 15:51:39 följande:


    Ja, nu är det nära.Har bara en timme kvar på jobbet och sedan är jag ledig tors-månWIEEE!Börjar kännas i magen.Men allt är ju ändå klart så går mest och myser och packar lite och så.Skönt att slippa stirra runt och stressa i slutet.Ja, lite stressar jag kanske... Hör väl till?!Hur går det själv?Kram
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4