• F A M E

Uppsalabrudar - del 4

Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

September:
    Igia 19/9

tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • Greta 1980

Vi var mest uppe, (dem hade hyrt rummer där)Hade riktigt roligt även om dagens aktiviteter var roligast.
    Jag hade ängla vingar och vita kläder. Samt ett trollspö.
    Socker söt...
    Själv då?

Kram

lottis77 skrev 2009-05-31 19:41:08 följande:
    Greta 1980 skrev 2009-05-29 08:10:16 följande:
    Japp, vi var också på Flurran. Hade du något särskilt på dig så att man kunde se att det var möhippa? Hade ni roligt?
  • F A M E

Japp nu är de 2 st som inte har hört av sig. Osat gick ju ut i fredags så han ringer nog dem idag tror jag, vi satt och pratade om de i går. Tänk om dem inte har fått vårat inbjudningskort?? Känns så pinsamt i så fall.

Men nu så kan vi börja med festprogramet, samt vigselprogramet också. Bordsplaceringen håller jag fullt på med.

• NYWedding

Hej! Får man snika in sig i tråden? Jag och min fästman planerar bröllop i NY i slutet av oktober. Ligger väldigt långt efetr med planering märker jag eftersom vi precis bestämt oss så jag vore jätteglad om jag fick hänga på här och få tips och idéer av er som kommit lite längre;). Bor såklart också i Uppsala.

• NuevaYorke090909

NYWedding
    Jag bor också i Uppsala men planerar bröllop i NY :)
    Har ni bokat svenska kyrkan eller kör ni borgerlig?

• NYWedding

Tack snälla!!!

NuevaYorke090909: Vad kul! Skönt för dig att du har så mkt tid på dig. Vi är ute i all hast känns det som. Vi har kollat m Svenska kyrkan i NY men de var fullbokade hela året! Återstår är alltså City Hall alt boka någon officiant som kan viga på annan plats. Känner mig lite tveksam till det här med drop in...tänk om det skulle vara vansinnigt många som vill gifta sig just samma dag som oss så man står där och inte hinns med. Eller funkar dte inte så? Man vill ju inte stå där klar och redo och så blir det inte av. Kom tillbaka imorgon liksom.

Nu måste jag läsa in mig lite mer på den här tråden om hur alla Uppsalabrudar planerar. Jättekul med en Uppsala-tråd verkligen!

• Soff80

Jaha då är man gift... Vi hade en helt underbar dag i lördags, det går nästan inte att beskriva i ord! Nästan lite avundsjuk på er som har det framför er, hade kunna göra den där dagen om och om igen... Det man inser är vilka underbara vänner coh familj man har. Nu behöver jag inte gå in här mer för att få tips men vill passa på att säga lycka till till att kommande brudpar och berätta att ni har nått helt fantastiskt framför er!!!!!

• lottis77

Greta 1980 skrev 2009-05-31 22:07:19 följande:

Vi var mest uppe, (dem hade hyrt rummer där)Hade riktigt roligt även om dagens aktiviteter var roligast.Jag hade ängla vingar och vita kläder. Samt ett trollspö.Socker söt...Själv då?Kram
    Då ska jag kolla på vimmelbilder!! Jag hade chockrösa axelbandslös klänning och så hade de andra svarta klänningar. Hade ingen tiara eller något annat typiskt möhippa på mig, de hade "bara" gjort mig fin. Och så hade jag minst en drink i vardera handen och massor med såna där neonfärgade pinnar som lyser i mörkret. Just de var väldigt roliga efter alla drinkar. De råkade hamna nere på golvet ett antal gånger, men de var snart i drinken igen... Kul att dagen och kvällen blev lyckad!!
    Kram
  • F A M E

Åh vad avis jag är på dig, bra väder fick ni också, kan ju inte bli bättre. Stort Grattis.

Soff80 skrev 2009-06-01 20:32:28 följande:
    Jaha då är man gift... Vi hade en helt underbar dag i lördags, det går nästan inte att beskriva i ord! Nästan lite avundsjuk på er som har det framför er, hade kunna göra den där dagen om och om igen... Det man inser är vilka underbara vänner coh familj man har. Nu behöver jag inte gå in här mer för att få tips men vill passa på att säga lycka till till att kommande brudpar och berätta att ni har nått helt fantastiskt framför er!!!!!
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4