• F A M E

Uppsalabrudar - del 4

Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

September:
    Igia 19/9

tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • kaif

just nu funderar jag på om jag ska ha handskar eller inte....

• monkay

Halloj brudar I´m Back!!!

kom precis på att jag inte gjort några inlägg här på bra många veckor. Har haft lite bröllopstorka några veckor till förmån till sjukt mkt tentaplugg, men nu så!

Har fått hem min klänning, är rätt nöjd, dock inte 100%. Blir platt som en pannkaka i den, men ska gå och köpa underkläder nästa vecka, så hoppas det löser sig. Ska tilläggas att jag har en Dkupa, så förstår inte hur klänningen är sydd som gör mig till en minus A kupa.

Har bokat provuppsättning och provsminkning samt hudvård med massage Längar redan dit! Har oxå provsmakat vår buffé och stämt av med catering. Nu börjar det rulla på. Känns som jag är i fas fortfarande, hoppas det håller sig såhär!

FAME: Har du fått din festklänning från Landys? Passade den? Vi beställde ju likadana, min var jättefin sydd men i lite annan färg än jag trodde tyvärr.

Haha, nu är det konstaterat, jag ska nog inte beställa grejer från Kina, antingen får jag extremt förminskad byst eller så kommer en grön klänning när jag trodde den skulle vara moccafärgad

Håhåjaja!

Kram till er alla

• F A M E

Yes den har kommit för länge sedan. Men jag fick den färgen jag skulle ha, nämligen vit med ett vinrött band runt magen

monkay skrev 2009-06-08 21:59:38 följande:
    Halloj brudar I´m Back!!! kom precis på att jag inte gjort några inlägg här på bra många veckor. Har haft lite bröllopstorka några veckor till förmån till sjukt mkt tentaplugg, men nu så! Har fått hem min klänning, är rätt nöjd, dock inte 100%. Blir platt som en pannkaka i den, men ska gå och köpa underkläder nästa vecka, så hoppas det löser sig. Ska tilläggas att jag har en Dkupa, så förstår inte hur klänningen är sydd som gör mig till en minus A kupa.Har bokat provuppsättning och provsminkning samt hudvård med massage Längar redan dit! Har oxå provsmakat vår buffé och stämt av med catering. Nu börjar det rulla på. Känns som jag är i fas fortfarande, hoppas det håller sig såhär!FAME: Har du fått din festklänning från Landys? Passade den? Vi beställde ju likadana, min var jättefin sydd men i lite annan färg än jag trodde tyvärr.Haha, nu är det konstaterat, jag ska nog inte beställa grejer från Kina, antingen får jag extremt förminskad byst eller så kommer en grön klänning när jag trodde den skulle vara moccafärgadHåhåjaja!Kram till er alla
  • Sobeit

Igår kväll satt jag och vek och monterade våra vigselprogram. Idag har jag tänkt göra klart omslagen till festprogrammet. Har dock 2-3 st kvar att skriva ut. Vi skriver gästernas namn på omslaget så det blir som ett placeringskort oxå.

Men hua, vilken tandvärk jag har. På något sätt har min sista kvarvarande visdomstand pruckit lodrätt rakt av. Svullet och ont! Hade iallafall tur så jag fick en tandläkartid till i eftermiddag. Hoppas nu bara att de drar den på en gång. Den är så trasig så t o m lilla oskolade jag ser att det inte går att laga. :-S

• Igia

Vad jobbigt med tandvärk Sobeit. Hoppas att de löser det snabbt så gör det iaf bara lite ont efter det sen

• mia8

Grattis fru Lindberg! Hoppas att din stora dag blev precis som ni hoppats! Jag är kluven... längtar jättemycket men vill inte att dagen ska komma för snabbt heller..då är den ju över...

• Sobeit

Tack för omtanken!

De drog tanden och nu känns det betydligt bättre i munnen. Och med ett förråd av ipren och alvedon så blir smärtan betydligt mindre.

Igia skrev 2009-06-09 13:14:27 följande:
    Vad jobbigt med tandvärk Sobeit. Hoppas att de löser det snabbt så gör det iaf bara lite ont efter det sen
  • Igia

Skönt. Du lever i din egna lilla värld just nu då?

Sobeit skrev 2009-06-09 20:33:21 följande:
    Tack för omtanken!De drog tanden och nu känns det betydligt bättre i munnen. Och med ett förråd av ipren och alvedon så blir smärtan betydligt mindre.
  • Sobeit

haha ... så kan man oxå uttrycka det.

Igia skrev 2009-06-09 20:58:25 följande:
    Skönt. Du lever i din egna lilla värld just nu då?
  • Igia

Är det någon här som har tips på ett tryckeri som man kan skicka in ett festprogram för tryck till?

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4