• F A M E

Uppsalabrudar - del 4

Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

September:
    Igia 19/9

tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • F A M E

wiiiii nu har mina skor kommit, utan förvarning och dem sitter så jäkla bra denna gång. Är så nöjd med nu. För NU är jag helt färdig jag och barnen. Sambons kläder är också på ingång.

Nu hoppas jag bara på att grannen kan ev sy upp min festklänning då den är alldeles för lång för mig.

• Sobeit

Igår var jag på IKEA och köpte de sista dekorationerna till borden. Det blev ljusstakar, klotljus, värmeljus och vaser. Passade även på att köpa gardiner till lokalen och nya glas till oss för hemmet. Men nu är det verkligen inte mycket kvar att fixa.

Vi hade ett avstämningsmöte med prästen igår oxå och det gick ju bara hur bra som helst.

Idag måste jag verkligen rensa tankarna och det bästa sättet för det är ju att sätta igång med grejs i trädgården. Så idag ska jag beskära några träd, klippa gräsmattan och trimma kanterna runt rabatter mm.

Behöver jag tillägga att vi idag har en strålande sol?!? =)

• Iroc

Sobeit: Jag gillar den skarpt och hade själv planer på en likadan.

• Sobeit

Första gången jag såg den så visste jag att det var den jag skulle bära på vår bröllopsdag. Och det var utan att prova den .... hihi

=)

Iroc skrev 2009-06-17 10:36:24 följande:
    Sobeit: Jag gillar den skarpt och hade själv planer på en likadan.
  • Iroc

Sobeit: Den är underbar! Såg en annan med samma färger fast den var röd i rygg och släpet. Släpet var sjukt långt och den var grymt vacker. Bilden var tagen i en trappa så släpet låg nedför trappan. En sån ville jag ha fast då hade man fått hitta en trappa att stå i hela kvällen för att göra klänningen till rätta.... Hur kul skulle det vara då?

• F A M E

Jag har en sådan klänning du beskriver dock inte så långt släp. Har lagt in bilden i galleri om du vill se.

Iroc skrev 2009-06-18 09:15:56 följande:
    Sobeit: Den är underbar! Såg en annan med samma färger fast den var röd i rygg och släpet. Släpet var sjukt långt och den var grymt vacker. Bilden var tagen i en trappa så släpet låg nedför trappan. En sån ville jag ha fast då hade man fått hitta en trappa att stå i hela kvällen för att göra klänningen till rätta.... Hur kul skulle det vara då?
  • mia8

Nu har mina dukningsgrublerier funnit sin lösning! Känns jättebra... om jag nu bara kunde få tag på typ 10 stycken kandilabrar!

• mia8

va på bröllop igår... Hade tidigar lite tappat inspirationen, men nu är jag i planeringstagen igen för fullt! jag längtar så otroligt till MIN dag!

• F A M E

Har precis kommit hem ifrån en tripp på ikea. Handlat alla glasen samt de sista av lakans besättningen nu. Sen tittade vi på en skjutdörrs garderob åt ena barnet, kommer att köpa en sådan i slutet av sept. För h*n är så i behov av en sådan, samt så skulle de vara skönt att slippa, massa leksaker på golvet.

Ska försöka komma iväg till lokaen ikväll för att göra slut dukningen på riktigt.

• Sobeit

Ieftermiddags har vi haft avstämning med vår kock och sitter nu med en inköpslista för såväl mat som dryck. Känns helt underbart! Vi har även fixat klart drinkmenyn till baren. hihi

Och innan kocken kom så hann jag klippa till alla gardinerna till lokalen. Så nu ska de bara strykas o hängas upp på en galge.

Gillar när jag kan bocka av grejer på min "att-göra"-lista. =)

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4