• F A M E

Uppsalabrudar - del 4

Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

September:
    Igia 19/9

tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • brud2009

Jag tror nog som Igia att det är bäst att gå in och fråga för att få ett rättvist pris.

kaif skrev 2009-06-04 15:17:20 följande:
    tack för blomtips. Synd att inte Sigrids blommor hade en hemsida. På Bellis står det inget om brudbuketter
  • Sobeit

Om 5 veckor är detta min första dag som FRU Isaksson. =) Oj, vad jag längtar nu!

Idag ska följande göras:
    - gästernas presentation ska skrivas klart och skickas till toastmadamen som gör festprogrammet
    - omslaget till festprogram ska skrivas ut med gästernas namn på
    - vigselprogramen ska skrivas ut och monteras

Sedan ska jag någonstanns oxå få tid att planetar en vuxen buxbom som jag fått av svärm,or nu när hon ändrar i sin trädgård. Undrar just hur många timmar som finns på dygnet?

• brud2009

Då har man blivit hippad! Blev hämtad på lördagsmorgonen vid 8-tiden, fick en lista på grejer som skulle packas ner sen bar det av till brandstation Victoria. Fick där med full mundering (även syrgastuber och mask, masken var täckt så jag såg ingenting) göra vissa övningar så som att rädda en familj ur en rökfylld lgh samt att krypa igenom en labyrint på tre våningar. Fick även köra brandbil och skylift. Allt var verkligen skitkul. Efter det fick jag byta om till inte allt för snygga kläder och vi gav oss av till en dansstudio där vi alla skulle dansa, hur kul som helst! Sen vidare, det blev lite stressigt så lunch fick bli mc mat i bilen. Nästa stopp va i en musikstudio där jag fick "sjunga" in en sång (de hade svensexa samma dag för sambon, han fick sjunga in samma sång, undrar vad det blir av detta) efter blev det duschning och ombyte till partykläder. Åkte sen hem till en av tjejerna och åt en helt underbar buffé och snackade massor som bara tjejer gör Jag blev fixad i håret samt sminkad. Kvällen avslutades på flustret och halv 5 på morgonen stupade jag i säng efter en helt fantastisk dag med mina underbara vänner

• F A M E

Låter som en jättetrevlig kväll brud2009.

• Igia

Vad roligt det lät! Coolt att vara på Victoria. Känner ni nån som jobbar där eller kan vem som helst få "boka"?

brud2009 skrev 2009-06-08 00:24:09 följande:
    Då har man blivit hippad! Blev hämtad på lördagsmorgonen vid 8-tiden, fick en lista på grejer som skulle packas ner sen bar det av till brandstation Victoria. Fick där med full mundering (även syrgastuber och mask, masken var täckt så jag såg ingenting) göra vissa övningar så som att rädda en familj ur en rökfylld lgh samt att krypa igenom en labyrint på tre våningar. Fick även köra brandbil och skylift. Allt var verkligen skitkul. Efter det fick jag byta om till inte allt för snygga kläder och vi gav oss av till en dansstudio där vi alla skulle dansa, hur kul som helst! Sen vidare, det blev lite stressigt så lunch fick bli mc mat i bilen. Nästa stopp va i en musikstudio där jag fick "sjunga" in en sång (de hade svensexa samma dag för sambon, han fick sjunga in samma sång, undrar vad det blir av detta) efter blev det duschning och ombyte till partykläder. Åkte sen hem till en av tjejerna och åt en helt underbar buffé och snackade massor som bara tjejer gör Jag blev fixad i håret samt sminkad. Kvällen avslutades på flustret och halv 5 på morgonen stupade jag i säng efter en helt fantastisk dag med mina underbara vänner
  • brud2009

En av tjejerna jobbar på konferensen så hon hade pratat med brandmännen, jag har ingen aning om vem som helst kan boka men man kan ju alltid rigna och fråga. De var hur gulliga som helst

Igia skrev 2009-06-08 10:44:03 följande:
    Vad roligt det lät! Coolt att vara på Victoria. Känner ni nån som jobbar där eller kan vem som helst få "boka"?
  • FruLindberg09
    Sobeit skrev 2009-06-07 11:44:42 följande:
    Om 5 veckor är detta min första dag som FRU Isaksson. =) Oj, vad jag längtar nu!Idag ska följande göras:- gästernas presentation ska skrivas klart och skickas till toastmadamen som gör festprogrammet- omslaget till festprogram ska skrivas ut med gästernas namn på - vigselprogramen ska skrivas ut och monterasSedan ska jag någonstanns oxå få tid att planetar en vuxen buxbom som jag fått av svärm,or nu när hon ändrar i sin trädgård. Undrar just hur många timmar som finns på dygnet?
    O jag gick från Isaksson till Lindberg
  • FruLindberg09

Kan inte lämna BT helt än Vill gifta mig igen!!!

• NYWedding

Tyvärr har nog Sigrids Blommor & Blad slagit igen. Gick förbi där och då satt en lapp på dörren att hon inte kunde ha igång verksamheten pga värk i händerna. Lokalen är ute till försäljning.

• kaif

jaha, då får man stryka sigrids blommor & blad från listan

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4