Våra barn kommer vara hemma med sin pappa (m2b) men kommer ha hjälp av mina föräldrar att fixa till dem, för jag lixom Sobeit skrev kommer vara i stan och bli "ordninggjord" för att åka direkt till fotograferingen tillsammans med mina tärnor. Barnen kommer vara med under sista delen av fotograferingen, mina föräldrar skjusar dit dom när det är dax. Skönt att ha en del av fotograferingsstunden själva, kan nog slappna av bättre då
Jag är lite osäker (fortfarande) på vad vi ska ha för in och utgångsmusik, hade väl bestämt oss men nu vet jag ändå inte... Måste ta och ringa kantorn i morgon tror jag, dessa problem!!! Vad ska ni ha???
F A M E skrev 2009-07-01 22:11:52 följande:
Nu har vi träffat prästen och gått igenom hur de skall gå till i kyrkan. Säger som du brud2009, ovant att öva på löftena så där bara.Allt är ganska klart, förutom serveringspersonal och 1 sak till. Ni som har barn och i mindre str, vad gör ni med dem när ni fotograferas?? Och ska dem åka med er till kyrkan dvs vara hemma under era förberdelser??Något vi fick och tänka på kan jag säga. Hade helt glömt bort mina små juvler som sover söt i sina sängar nu. Känns vrål pinsamt.