• F A M E

Uppsalabrudar - del 4

Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

September:
    Igia 19/9

tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • Sobeit

Igia:
    det känns helt underbart att var apå upploppet med alla förberedelser. =)

Idag ska det näst sista göras klart. På tisdag ska jag skriva ut barnens pysselhäften och i slutet av veckan ska vi handla mat o dryck. Sedan stundas det bröllop! =)

• F A M E

Såg på ikeas hemsidan nu att dem ev skulle komma in på Onsdag denna vecka ca 200st. Gissa om jag är där då =) har bara några saker kvar att fixa sen är vi så gott som färdiga.

Om man räknar bort med de stora utgifterna som kommer strax.

• Sobeit

Nu é bordsplaceringstavlan klar och menyn till baren.

Imorgon blir det stan med lillasyster. Då ska inhandlas parfym, läppglans, nagellack, nya skor till minstingen och 7 flaskor på IKEA.

Nu vankas sängen!

• Sobeit

Igår blev jag hippad av våra två toastmadamer. Det började med att jag gick på stan o handlade saker till bröllopet på lördag. Sedan skulle lillasyster min träffa en kompis vid stationen och då kom sambons syster knallandes där. Rätt överraskande. hihi

Så det började med att jag fick en manikyr. Mysigt värre! Sedan mer knallandes runt på gatorna i Uppsala och så stannade vi utanför myrornas där jag skulle få köpa en ny outfit för 250 :-. Det blev en svart trikåklänning med ett svart flätat skinnbälte som jag knöt i midjan och ett par brunspräckliga toffelskor med varsin brunros på ovansidan. Fick lna lite make up o så var det iväg till en grekisk restaurang där vi åt tillsammans. Det blev förrätt med dry martini till. Varmrätt med rött vin. Chokladtårta med bailye kaffe. Sedan skålade vi med champang. Så hem till mig o sova. Det visade sig att mina föräldrar hjälpte till att skjutsa hem oss o min bil. En helt underbar kväll!!

• Igia

Vad roligt, och lite otippat på en måndag

Sobeit skrev 2009-07-07 13:34:38 följande:
    Igår blev jag hippad av våra två toastmadamer. Det började med att jag gick på stan o handlade saker till bröllopet på lördag. Sedan skulle lillasyster min träffa en kompis vid stationen och då kom sambons syster knallandes där. Rätt överraskande. hihiSå det började med att jag fick en manikyr. Mysigt värre! Sedan mer knallandes runt på gatorna i Uppsala och så stannade vi utanför myrornas där jag skulle få köpa en ny outfit för 250 :-. Det blev en svart trikåklänning med ett svart flätat skinnbälte som jag knöt i midjan och ett par brunspräckliga toffelskor med varsin brunros på ovansidan. Fick lna lite make up o så var det iväg till en grekisk restaurang där vi åt tillsammans. Det blev förrätt med dry martini till. Varmrätt med rött vin. Chokladtårta med bailye kaffe. Sedan skålade vi med champang. Så hem till mig o sova. Det visade sig att mina föräldrar hjälpte till att skjutsa hem oss o min bil. En helt underbar kväll!!
  • Sobeit

Precis! Jag var så säker på attd et inte skulle bli ngn alls. hihi

Igia skrev 2009-07-07 13:59:16 följande:
    Vad roligt, och lite otippat på en måndag
  • F A M E

Vad roligt för dig sobeit.

Idag har vi rensat och rensat bland gamla skräp och grejor och i trädgården. Bäst att passa på nu inför bröllopet, enklare att motivera sambon till att kasta alla onödiga saker =)

Lite kvar att fixa innan de stora hela är färdigt.

Ska sätta oss för att skriva ut vigsel och festprogramet. Imorgon skall vi prata med bagaren om tårtan samt ringa fotografen.

• Igia

Lycka till på lördag och njut nu Sobeit!!! Väntar med spänning på bilder sedan

Jag åker på semester imorgon och blir borta två veckor. Ska bli skönt!

Ha en underbar sommar och ta hand om er och lycka till, så hörs vi om två veckor

Kram

• Sobeit

Igår plockade jag ihop det sista och idag köpte jag två små St Paulor som vi ska ha som prydnad inne på toaletterna. Brevid ska vi lägga en varsin tändsticksask. Ifall att liksom!

Ikväll får vi börja göra iordning i lokalen och med lite tur så kan jag ta det bara lugnt imorgon.

• brud2009

Sobeit: Lycka till på lördag och hoppas hoppas hoppas att vädret vill hålla uppe!

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4