• F A M E

Uppsalabrudar - del 4

Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

September:
    Igia 19/9

tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • mia8

nu ska vi hämta Nyckeln med stort N... sen är det dukning imorn...sen är det BRÖLLOP!

Hur har det gått för er andra som redan haft er stora dag? Har ni några tips på vägen?

• Linaaa

Hej Uppsala tjejer!

Vad använder ni er av för fotograf? Vilket pris? Är intresserad av utomhusfotografering och att få bilderna på cd.

• 20090822

Vi ska ha Kajsa Fagerström, kostar 5000 för porträttbilder, alla gäster, kramar efter vigseln, champagneskålen och dukning. Men jag tror det har blivit dyrare sen vi bokade.

• 20090822

Har någon tips på skomakare i Uppsala? Måste sätta en vettig sula på hans skor...

• monkay

Vi har oxå bokat Kajsa Fagerström, vi har oxå valt att ha en heldag.

Finns en mkt bra skomakare på stora torget, i hörnet vid ingången till Storken. Där har jag "sulat" om skor.

• Igia

Hej på er!

Här har det hänt grejer... Grattis Sobeit! Och lycka till ni som slår till på lördag.

Vi har varit på semseter i två veckor och det har varit så skönt. På hemvägen handlade vi alkoholen i tyskland och så har våra ringar kommit. Börjar bli en del att bocka av nu...

• mia8

Vi ska anv David på www.cinemacfoto.org/

Han fotade min m2Bs systers bröllop. Han är toppen. Vi har honom från frisörbesök till fest och får cd skiva bland annat. Vi fick vänskapspris, men han är inte dyr annars heller.

Linaaa skrev 2009-07-23 14:02:20 följande:
    Hej Uppsala tjejer!Vad använder ni er av för fotograf? Vilket pris? Är intresserad av utomhusfotografering och att få bilderna på cd.
  • Linaaa

Kollade in priserna på David fotograf och han verkade prisvärd och man fick mkt för pengarna. Tack för tipset. Någon annan som har bra tips?

• Linaaa

Är det någon som haft bröllops festen på stabbygården och har bilder innifrån? Ska ha bröllop och funderar på denna lokal.

• FruLindberg09
    Linaaa skrev 2009-07-25 23:44:54 följande:
    Är det någon som haft bröllops festen på stabbygården och har bilder innifrån? Ska ha bröllop och funderar på denna lokal.
    Kika in på min sida då Vi va där, supermysigt!
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4