• F A M E

Uppsalabrudar - del 4

Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

September:
    Igia 19/9

tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • FruLindberg09

oops va inte så mycket bilder, ska se om jag hittar lite fler bilder.

• Ekobrud1

Hej!

Jag undrar om någon har tips på var man kan hyra dukar till hyfsat pris. Har fått ett erbjudande om att hyra dukar av vår cateringfirma för 20 kr/person, dvs 120 kr för en duk till ett sexpersoners-bord. Tycker det känns lite dyrt...

Undrar därför var ni hyr/hyrt dukar, och vad det kostar?

• F A M E

Ingen aning, jag har hittat mina på loppisar 200:-st, samt låna ifrån ex farmor & bekanta.

Ekobrud1 skrev 2009-07-26 20:30:13 följande:
    Hej!Jag undrar om någon har tips på var man kan hyra dukar till hyfsat pris. Har fått ett erbjudande om att hyra dukar av vår cateringfirma för 20 kr/person, dvs 120 kr för en duk till ett sexpersoners-bord. Tycker det känns lite dyrt...Undrar därför var ni hyr/hyrt dukar, och vad det kostar?
  • Linaaa

Fru lindberg, ja det vore kul att se lite fler bilder:)

• mia8

Nu är vi GIFTA! Har haft en underbar dag! Allt bara flöt på så där perfekt! IIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHH är sååå löjligt lycklig!!!

Hyrtältet är bra! De använde vi!

Ekobrud1 skrev 2009-07-26 20:30:13 följande:
    Hej!Jag undrar om någon har tips på var man kan hyra dukar till hyfsat pris. Har fått ett erbjudande om att hyra dukar av vår cateringfirma för 20 kr/person, dvs 120 kr för en duk till ett sexpersoners-bord. Tycker det känns lite dyrt...Undrar därför var ni hyr/hyrt dukar, och vad det kostar?
  • Linaaa

Fru Lindberg-Hur gjorde ni med städning i stabbygården? Vad hade ni för catering firma? Hur gjorde ni med dukningen? Vore lite kul att få tipps o råd från nån som haft sin fest där:) Skulle det vara tyst nån speciell tid? Vilken kyrka gifte ni er i? Många frågor....men det är lite kul att veta.

• Midsommarbrud09

Mia8: stort grattis!
    FruLindberg09: såg er annons i lördags, fin!!

Håller på att krångla med tackkorten som vi beställde av ett fotoföretag på nätet...!! (Det brukar ju vara så enklet och smidigt!) Texten hamnade uppochner och tydligtn ta det två veckor för att rätta till det!! När jag ville makulera beställningen för att vända mig till någon annan gick ju inte det heller!! Så nu väntar vi på att de ska höra av sig. Vill gärna skicka ut tackkorten nu innan jobbet drar igång, för då är det så mycket annat man ska hinna med.

Har fått mitt album som jag beställt (från ett annat företag). Mycket fin! Supernöjd! Skrev tillbaka och berättade hur nöjd jag var, varav jag då får ett mail tillbaka från VD:n som bifogar ett presentkort!

PS På lördag kommer vår annons ut i UNT. ROOOLLLIGT!!

• FruLindberg09
    Midsommarbrud09 skrev 2009-07-27 16:58:59 följande:
    Mia8: stort grattis!FruLindberg09: såg er annons i lördags, fin!!Håller på att krångla med tackkorten som vi beställde av ett fotoföretag på nätet...!! (Det brukar ju vara så enklet och smidigt!) Texten hamnade uppochner och tydligtn ta det två veckor för att rätta till det!! När jag ville makulera beställningen för att vända mig till någon annan gick ju inte det heller!! Så nu väntar vi på att de ska höra av sig. Vill gärna skicka ut tackkorten nu innan jobbet drar igång, för då är det så mycket annat man ska hinna med.Har fått mitt album som jag beställt (från ett annat företag). Mycket fin! Supernöjd! Skrev tillbaka och berättade hur nöjd jag var, varav jag då får ett mail tillbaka från VD:n som bifogar ett presentkort!PS På lördag kommer vår annons ut i UNT. ROOOLLLIGT!!

Tack! Det är super spännande o kul när annonens kommer Sprang fort ner till brevlådan tidigt på morgonen haha

Gattis till Mia8!
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4