• F A M E

Uppsalabrudar - del 4

Ja ha då tjejer då kör vi slut spurten snart för vissa utav oss.

Maj:
    Jacobsen 2/5

Juni:
    Greta1980 6/6
    lottis77 27/6

Juli:
    Sobeit 11/7
    F A M E 31/7
    mia8 25/7

Augusti:
    Mois81 1/8
    Brud 2009 8/8
    u och s 2009 8/8
    Monkay 15/8
    Caroline 31/8 -09

September:
    Igia 19/9

tidigare tråd.
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3066533.html del
    www.brollopstorget.se/Forum-5-61/m3170345.html Del 2
    brollopstorget.se/Forum-5-61/m3299572-34.html del
    Del 3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 08:25
    Kaif 18/7
    Hawaiiii 1/8

• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4
  • Linaaa

Någon som används sig av DJ på festen? Vad kostade detta isf och vem anlitade ni?

• brud2009
    Linaaa skrev 2009-07-28 18:15:51 följande:
    Någon som används sig av DJ på festen? Vad kostade detta isf och vem anlitade ni?
    Vi kommer ha dj, det är Pelle Ståhl united-dj.se kostar ca 5500:-
  • Sobeit

Jag sydde dukar till våra bord. Så nu sitter jag med 16 dukar. =)

Ekobrud1 skrev 2009-07-26 20:30:13 följande:
    Hej!Jag undrar om någon har tips på var man kan hyra dukar till hyfsat pris. Har fått ett erbjudande om att hyra dukar av vår cateringfirma för 20 kr/person, dvs 120 kr för en duk till ett sexpersoners-bord. Tycker det känns lite dyrt...Undrar därför var ni hyr/hyrt dukar, och vad det kostar?
  • Igia

Vi kommer oxå att ha DJ. Vet inte exakt pris än men vi kommer att ha uppsala evenemang och nöje som spelar...

• F A M E

Nu har mina nerver kommit, men de beror nog på att vi massor att göra på så kort tid idag. Men de ska bli så skönt att äntligen de stora dagen strax är här.

• monkay

Grattis till dig idag FAME. Solen har tittat fram, hoppas du får en underbar dag! kram

• Igia

Grattis FAME! Hoppas att det blir precis som ni önskar! Njut

• FruLindberg09

Linaaa

men varför blev det en arg gubbe i mitt förra inlägg?

Vi städade själva, vilket vi ångrade. Inte ett dugg kul dagen efter, måste helt klart vaa värt att betala för det-

Maten gjorde vi själva.

Vi gifte oss i Gamla Uppsala ka.

Hur många gäster blir ni tror du?

• u och s 2009

FruLindberg09: Har sett i tråden att ni gifte er i Gamla Uppsala kyrka. Det ser så mysigt ut på korten. Vi gifter oss där nästa lö och var där tittade runt lite mer noga i veckan. Hur gjorde ni innan vigseln? Kom ni sent när alla gäster hade kommit eller finns det någonstans man kan vara en stund innan viseln?

• FruLindberg09

u och s 2009 skrev 2009-07-31 20:45:57 följande:

FruLindberg09: Har sett i tråden att ni gifte er i Gamla Uppsala kyrka. Det ser så mysigt ut på korten. Vi gifter oss där nästa lö och var där tittade runt lite mer noga i veckan. Hur gjorde ni innan vigseln? Kom ni sent när alla gäster hade kommit eller finns det någonstans man kan vara en stund innan viseln?
    Gömde oss bakom en ute wc vilket inte var så smart
    men visst finns det ställen ni kan komma undan på.
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 4