• Telis

    Livets stora och små frågor

    En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

    Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

    Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

    Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

  • Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • viktualia

    Men Nenne... det var ju verkligen inte "mitt" öde du skulle möta... *gråter kramas gråter och kramas igen*

    /Vickan
    som kämpat för att logga in på BT och plötsligt förstår varför jag kämpade...

  • Lapinette

    Vad har hänt??!!! Har det hänt nenne något???!!! Vet inte om jag vill läsa resten ... det får bara inte vara sant!!

  • Tinga

    Åh, här loggar man in, glad i hågen av Nennes plus imorse, och så läser man om en massa blod! Bläh, så ledsen jag blir, vilket naturligtvis inte ens är en bråkdel av vad du, Nenne, och din man är. Jag skickar jordens varmaste kramar till er! Usch, vad trist det här var.

  • Lapinette

    Skrev ett långt inlägg om hur jävla orättvis världen är och så kraschade BT ned igen .

    nennegumman - kan inte skicka nog med kramar och omtanke till dig och maken för det finns inte tillräckligt. Lider verkligen med er!! MASSOR AV KRAMAR

  • Page

    Nenne, det är helt omöjligt för ett meddelande att fastna nu, men jag försöker ännu en gång att skicka en kram. Så himla sorgligt och tråkigt att det inte finns ord för det.

  • sweetstreet

    FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nenne!
    Jag har hittar inga ord!
    Älskade älskade vännen!

    Såg ditt email och ja.... Jag började gråta på jobbet. För jag såg det där.
    Sedan har jag försökt komma in på BT flera ggr men det har bara kukat ur! Så sedan gav jag upp.

    När nu kännr jag bara hur genomledsen jag blev för detta. FAN!


    Lilla du,
    även om jag inte kan förstå helt och fullt hur du känner just nu så vill jag ändå skicka TUSEN KRAMAR och jag hoppas så att du kan sörja detta nu, men sedan komma igen. FAN vad "käckt" och hurtigt det låter. Jag menar det verkligen inte så! Men ja, jag bara hoppas att du ska klara av att komma ur den här helvetesdalen och att du då ska hitta energi igen. Även om det säkert inte känns möjligt just nu.

    Om det bara fanns ett sätt för mig att hjälpa. att fixa allt till rätta. ÅÅÅÅÅÅÅ DÅ HADE JAG SÅÅÅÅÅ GÄRNA VELAT GÖRA DET!!!!!!!!

    Vännen!!!!
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Oupsie

    Nenne: Men neeej. Det var ju inte så det skulle bli

    Så grymt, först glädje och sedan det här

    Lider med dig och din man.

    Kram!

  • Fru E

    Nennelainen - F-N varför skulle det hända när ni precis sett det underbara plusset!!???!!! Just nu är världen verkligen inte rättvis mot er! Vet att det kanske inte hjälper just nu i detta ögonblick men skickar alla kramar jag har och MASSOR av rabarberrecept

    Vad är det som händer i vår tråd som började helt underbart igår morse????? Först Nenne och nu Mrs B (Vickan vad är det som har hänt??? Jag har skickat ett sms men antar att de har annat att tänka på nu)

Svar på tråden Livets stora och små frågor