• Morr

    gå med blivande maken i kyrkan?

    Jag undrar om man kan göra så här, vad tycker ni?

    Kan jag gå in med min blivande make i kyrkan/till ceremonin? Tror nämligen att han vill det och jag tycker det vore fint. Vi vill inte ses innan vigseln utan möts första gången i vapenhuset eller rummet innan ceremonirummet. Har inte bestämt än om det blir kyrklig eller borgelig vigsel.

  • Svar på tråden gå med blivande maken i kyrkan?
  • Kjell Präst
    Aleta skrev 2009-04-13 14:14:54 följande:
    Ni är underbara! Kan jag få låna ett hörn av näsduken Kjell?(Inte för att torka tårar, jag tänker minsann piratkopiera dem för att ha och sälja på nästa annandag påsk.)
    Jamenvisst *ler smickrat* Är det för att jag har gråtit i den eller för att Passionsblommans monogram står på den?
  • Kjell Präst
    MulleNuh skrev 2009-04-13 14:15:35 följande:
    Lite ot här, men jag drömde om Aleta i natt!!!
    Ja, det var OT vill jag lova *Hytter med pekfingret*
    Mulle, om du ska vara här får du faktiskt göra som vi andra, hålla dig till ämnet - som är "Att gå in med blivande maken i kyrkan!"
  • MulleNuh

    Ohh neeeej....

    Kjell Präst skrev 2009-04-13 15:05:53 följande:


    Ja, det var OT vill jag lova *Hytter med pekfingret* Mulle, om du ska vara här får du faktiskt göra som vi andra, hålla dig till ämnet - som är "Att gå in med blivande maken i kyrkan!"
  • Aleta

    Drömde du att jag gick in med din blivande make kanske?
    Då är det ju inte OT.
    Du har ju tidigare så generöst erbjudit dig att låna ut honom. Mycket föredömligt för övrigt.
    Alla som har män som absolut inte vill gå in i kyrkan med dem måste ju låna/hyra en stand in och de blir väldigt fort uppbokade!

    (Jag blir ju lite nyfiken så klart .)


    MulleNuh skrev 2009-04-13 14:15:35 följande:
    Lite ot här, men jag drömde om Aleta i natt!!!
  • MulleNuh

    Jag drömde att du var en liten blond pojke som hade plastbyxor på sig! Och ur byxbenen så pös det ut rök!!!

    Och nu när jag skrev ut det och läste så ser jag hur sjukt det var!!!!!


    Aleta skrev 2009-04-13 18:43:03 följande:
    Drömde du att jag gick in med din blivande make kanske?Då är det ju inte OT.Du har ju tidigare så generöst erbjudit dig att låna ut honom. Mycket föredömligt för övrigt.Alla som har män som absolut inte vill gå in i kyrkan med dem måste ju låna/hyra en stand in och de blir väldigt fort uppbokade!(Jag blir ju lite nyfiken så klart .)
  • passionsblomman
    MulleNuh skrev 2009-04-13 18:50:51 följande:
    Jag drömde att du var en liten blond pojke som hade plastbyxor på sig! Och ur byxbenen så pös det ut rök!!! Och nu när jag skrev ut det och läste så ser jag hur sjukt det var!!!!!
  • MulleNuh
    hahahaha..
    passionsblomman skrev 2009-04-13 18:54:29 följande:
  • passionsblomman

    Det måste ju såklart vara när Aleta ska vara med i brudnäbbet på mitt bröllop. En liten operation får man faktiskt ställa upp på när det gäller ett sådant hedersuppdrag, klädsel vet vi ju redan att den bestämmer faktiskt bruden så plastbyxor är bara att trä på sig. Röken undrar ni kanske? Jo, jag gillar det lite dramatiska, så Aleta får ha sådana där rullgympadojjor som dagen till ära har miniraketer inmonterade, det är för att förstäka temat inför den stundande rymdfärden. Som ingångsmusik kommer vi att ha "Smoke on the water" btw.

Svar på tråden gå med blivande maken i kyrkan?