• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • pandis81

    Hej tjejer.
    Igår så fyndade vi kostym. Det vart en på dressman som vi hade kollat på och han blev jättefin.
    Så nu är vi lite mer påväg.

    Skorna var jättefina för övrigt. Det är väl det som är kvar för mig också. Och underkläder.

  • Bettertogether

    Sundance> Jag köpte dem i en helt vanlig skobutik här i Finland. Det var första affären jag gick in i för att leta skor, och där fanns de. :) De ÄR jättesköna, och det var en av orsakerna till att jag valde dem. Man ska ju ändå gå runt med dem en rätt lång stund :/

  • MissMijah

    Hej på er!

    Här är det full fart med allt.
    Och full fart med bröllopsplnerandet. Bara 3 månader kvar nu för oss! I helgen var vi och köpte kostym till Rob. En TIGER, jättefin. han var helnöjd.

    ska snart ta mig till florist och beställa brudbuketten etc.
    har bokat sminkös..det blir en tjej jag känner som är utbildad. och frissan och jag ska ses i juli och göra provuppsättning.

    och annars är dte ju mkt andra saker kvar. hindersprövning, se till att allt är bokat och klart. boka det sista med tårtan, stolsöverdrag, dekorationer. etc etc. så vi har att göra.

    förresten. är det någon som har något bra tips på vilka psalmer man kan ha?

  • pandis81

    Då var kyrkan bokad.

    14.30 den 24/4-2010
    Då ska vi bli man och hustru.
    Kostymen fixades igår också.

  • Bluebride

    avis på alla som kan boka, vi kan ju egentligen inte för vi vet inte om vi har nga pengar

  • Fenixx

    pandis>> visst är det en härlig känsla när man fått klockslaget när det ska ske!

  • pandis81

    ja visst är det, känns lite närmare nu och att allt är på allvar.


    Fenixx skrev 2009-05-05 17:04:49 följande:
    pandis>> visst är det en härlig känsla när man fått klockslaget när det ska ske!
  • pandis81

    mmmm.. =)
    men det känns närmare bara för att man har ett datum..


    Fenixx skrev 2009-05-05 18:32:45 följande:
    ja lite närmare iallafall. har "bara" 424dgr kvar idag.
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6