• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • MSW

    BS: Kanske vänder tillbaka lika snabbt igen? Vissa dagar känner man juh sig själv så.. Less på allt..

    Tack för input ang smörgåsrån odl, har ett gäng saker till jag tänkt köra smakportion på, sen blir det nog introduktion av "pilla i sig själv saker"..
    Känns som att det kan hinna komma ngn tand tills det också.. (det har vi iofs trott ett tag känns det som..)

  • MSW

    Cicci: Hoppas du får tag på ngn..! Och att det inte är slemproppen!

    Muggles: Vilket skit (haha) problem ni har på jobbet.. När vi var utan vatten här hemma åkte vi juh runt och hälsade på folk..

  • fru AM

    Hej alla!
    Har precis bokat en helg på Bomans i Trosa ... för mig och maken. Någon som varit där? Var det ett ok val?

  • Fru någongång.

    fru AM skrev 2009-01-19 15:42:23 följande:


    Hej alla!Har precis bokat en helg på Bomans i Trosa ... för mig och maken. Någon som varit där? Var det ett ok val?
    var där med jobbet på konferans och vi var jättenöjda, god mat och trevliga rum.
  • fru AM

    Fru någongång. skrev 2009-01-19 15:50:27 följande:


    var där med jobbet på konferans och vi var jättenöjda, god mat och trevliga rum.
    Så bra. Då är jag inte helt fel ute. Fast jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska ta uppgradera oss till ett riktigt lyxigt rum med badkar i själva rummet ...
  • Fru någongång.

    tror ngn av kollergorna hade ett sådant rum, det finns iaf ett rum som är jättestort som ligger lite för sig självt som hade ett jättehärligt badkar. Så ta och lyxa till det

  • Lapinette

    Har inte alls hängt med i era diskussioner idag då jag mest googlat på resor igen (förutom att jobba så klart ).

    CvL ringde precis och sa att mitt hormonvärde gått ned och att jag ska ta ett nytt prov som bara måste visa negativt på fredag. Berättade och jag är ganska så säker på att det är min mens jag har nu. Hoppas nu bara att cykeln är normal igen! Ser verkligen fram emot lite tandborstsex ... känns som eeeeeevigheter sen sist.

  • fru AM

    Lappis: Hoppas det blir minus på fredag då!

    Vi ska nog egentligen bara se till att komma iväg bara vi två - innan tvåbarnschocken slår till. Och så fyller maken i o f s år, det är nog läge att boka det coola rummet istället ...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!