• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

    Så... nu är det officiellt, jag ska byta jobb! *pustar* Har pratat med alla chefer och några kollegor... Min chef här på plats såg alldelles chockad ut när jag sa att jag bara har två veckor kvar! *tår i ögat* Kommer sakna gänget! Hoppas de nya är lika roliga. Kommer vara annorlunda att gå från ett grabbigt ställe till ett kontor där jag bara kommer att ha kvinnliga kollegor vid min sida! *catfight?* Hehe!

    Arbetsintyg med referenser och omdöme... Får förklara det så!

    Frujj: Lunch någon dag i slutet av den veckan kanske?

  • Frujj

    Lunchintresserade: sätt upp en bock i almenackan nån dag i slutet på v 27, så ses vi vid Ab och Tezz jobb och tar en lunch nånstans där!

    Idag har vi hämtat vår nya bil!! Sååååå kul!!!
    *vrooom vrooooom vrooooooooooooooooom*

  • Carma07

    Godkväll

    Frujj: Grattis till nya bilen. Alltid kul med något nytt.

    Tezz: Vad skönt att ha fått ordning på allt med jobbet. Två veckor är ju ingenting. Känns som att allt har gått snabbt ändå. Tycker inte det var längesedan som du sa att du ville/behövde byta jobb.

    Jag jobbar fortfarande v27, men då är det min sista vecka. v28 och framåt däremot kan jag luncha.

  • Carma07

    Ni som bloggar...jag är lite nyfiken på hur man får in en besöksräknare i bloggen.

  • Ab fab

    Lycklig Abbe... åkt båt i Helsingfors. På väg in i hamnen har Håkan Hellström konsert. Så i öregnet har jag skrålat "Ramlar" o "känn ingen sorg" Fantastiskt.

    Carma- klicka på en besöksräknare (tex i min blog) så får du fram en länk

  • FruTez

    Morsning!

    Carma: Kortet i min blogg har jag inte gjort själv! Hittade bara ingen bra bild som passade till ämnet. Kom på efter att du frågade ifall jag har stämpeln att jag kanske bör skriva upp det, så nu har jag lagt till att jag inte gjort kortet. Håller med dig om att det var ett jättefint kort! Hihi! Har du lyckats få in en räknare i din blogg?

  • Nides

    Hello mina damer,

    Försöker igen. Skrev ett långt inlägg imorse men den försvann ju.
    Nåja, hoppas att alla mår bra.

    Frujj: grattis till den nya bilen?. Vroom vroom

    Tänkte på Er med magar. Jag ska investera i en bra kamera vilken dag som helst. Jag tog himla fina kort (om jag få säga så själv) på Nova när hon i sin mammas mage! Sen fick man ju fixa med ljus o så i photoshop.

    När ska vi pyssla förresten. Jag har nämligen fått låna hem en massa nya stämplar som arbetskamrat har "designat" för arkivet. De finns på www.arkivetdesign.se/ under Nyheter v.23. Det är alla de färgglada stämplarna! Så himla söta.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....