• viktualia

    Nu har jag gjort det igen... del 8

    ... startat en tråd på samma tema!

    Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Zozo

    *pust, stank, stön... zozo slirar in i traden och tvärnitar flasande*

    AHA! HÄR e ni! Gömma er pa dette vise.. voffo da da???

    Pitt pa dig Nenne! Och pa alla er andra naturligtvis!

  • MuffinsTönt

    Glad påsk!!

    Idag lyckades vi irra runt Ikea i FYRA timmar. Fatta! Sen gick vi över till Mio o kollade på sängar. Haha! Gissa om ALLA sängar var superbra. Hahaha!

  • Telemarkgrrl

    Helllllllloooooooo och Glad påsk!!

    Nyligen hemkommen efter en underbar semester och vill bara ha mer semester.

    anne, kan du inte inboxa mig din bloggadress?

  • Zozo

    Hello allihopa ! Vad underbart skönt med langhelg! fast jag hade ett jobbspöke som hängde över mig ända till söndag morgon sa det var ju mindre kul.

    Tbk pa jobb för en kort dag (ska till gyn 15.00) och solen lyyyyser, i motsats till helgens snöyra!

  • anne på grönkulla

    Medan jag lyxat ledig i snart 2 veckor (fastän jag rest o flängt under tiden förstås) o nu gjorde ett kort inhopp på jobbet idag, men sen är ledig veckan ut!

    Springer ärenden o träffar familjen hemma i 08 istället!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8