• Virvel

    080809 del 3

    Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

    Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

    Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

    Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

  • Svar på tråden 080809 del 3
  • bridesilly

    Jag tror dom allra flesta antar att man vet att de kommer trots att jag skrev i infobladet att dom måste svara om dom vill komma så att vi kan räkna med maten.

  • Nufsan

    Usch vad nonchalant tycker jag! Får jag en inbjudan så ringer jag väl dit man blir hänvisad!

  • bridesilly

    Ja man kan ju bara se till sig själv hur man själv skulle göra. Jag skulle svara direkt när jag vet om jag kommer eller inte

  • Helena1978

    Vi hade dop för vår dotter i januari och det är samma som är inbjudna till bröllopet + några till. Vår släkt var bra på att hålla osa då, det var någon enstaka som hörde av sig senare, men alla hörde av sig, så jag slapp ringa runt. Hoppas det blir så nu med.

  • Helena1978

    I onsdagskväll förra veckan köpte jag näbbklänning +kostym från USA. I tisdags fick jag avi att jag hade ett stort brev att hämta på posten. Trodde det var paket till sonen (han fyllde 8 i sön), men det var kläderna! Vad fort det gick! super bra

  • kalevala
    nilia skrev 2008-03-26 22:31:40 följande:
    Jag känner likadant som er när det gäller osa, lite förvånad över folks beteenden. Vi har oxå en del som tycker att det är självklart att de kommer, men hur tusan ska vi kunna veta hur många som tänker så? Träffade många av mina vänner som är bjudna nu i helgen och alla sa att de skulle komma. Men varför hör de inte av sig och anmäler sig då? Vi har tom gjort en mail dit de kan skicka för att slippa ringa! Kommer alla svar komma exakt på osa-dagen lr vad!?
    jag har samma problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • cindell

    Helena1978: Var beställde du ifrån? Tittar på lite sidor med tärnklänningar från usa och kina. Men är lite nervös för att beställa.

  • AoM

    Har alla här sina präster klara?

    Vi har bett en utomstående präst (från min gamla hemförsamling)att viga oss men han kunde inte svara förrän nu i mars (vi frågade i somras). Grejen är att jag är jättetöntig, vet inte om jag vågar ringa. Är så himla rädd att han ska säga att han inte kan...

    Visst är jag dum? Egentligen är det ju bara att lyfta på luren och ringa...

Svar på tråden 080809 del 3