• grabbarna

    ny tråd för budget runt 15-20 000:-

    jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

  • Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Bellanote



    hittade den utan sång på bara piano.. åh är nära till lipen redan nu och tänk om den spelas i kyrkan kommer ju börja böla värre då ju..

  • kikalt

    Den var jättefin som bara instrumentell! Det brukar vara så att dom vill att man letar reda på noter själv, men det borde ju inte vara något problem.

    Hihi, jag hoppas verkligen att jag lyckas sminka mig så att jag inte ser ut som en panda så fort dom öppnar kyrkdörrarna! I vår familj har vi en tendens att gråta ögonen ur oss (högljutt!) innan brudparet ens hunnit fram till altaret! Det är ju ändå så vackert med bröllop!

  • SusanneLee

    Noterna till "Känns en doft av kärleken" finns bland annat i en bok som heter "Barnens önskesångbok"! Kostar 153 kr på adlibris.com

  • Bellanote

    susanna lee tack ska prata med kanton först om hon/han kan den inte säkert ens att hon/han vill lära sig om han inte kan..

  • SusanneLee

    kikalt: "Can you feel the love tonight" heter "Känn en doft av kärleken" på svenska!

    Bellanote: Hoppas att det är ok att ha den låten, den är sååå fin instrumentalt!

  • Bellanote

    ja den är jätte fin.. vill defintivt ha något "vårat" i kyrkan och inte bara psalmer så att säga.

  • SusanneLee

    Eller kolla på biblioteket! Där kan det finnas någon bok med noterna i. Mycket billigare att kopiera än att köpa!

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-