• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Troll1
    Nufsan skrev 2008-03-19 13:11:56 följande:
    Kan man ha den runt ögonen?
    Lustigkurre! Det här är blodigt allvar, tänk på våra ryyynkorr!
  • Nufsan

Ska man ha den runt ögonen, jag är allvarlig, hihi har aldrig använt nåttsånt än

Troll1 skrev 2008-03-19 13:46:42 följande:
    Lustigkurre! Det här är blodigt allvar, tänk på våra ryyynkorr!
  • Troll1

Nufsan: Använder du scrub runt ögonen så lär du se ut som en rödgråten panda efteråt. Den skrubbar huden i ansiktet fin, men man får inte ta runt ögonen eftersom huden är väldigt känslig där.

• Nufsan

Hihi, då har jag sett fel, jag var in på ngt serum av nått slag, haha

Troll1 skrev 2008-03-19 14:59:28 följande:
    Nufsan: Använder du scrub runt ögonen så lär du se ut som en rödgråten panda efteråt. Den skrubbar huden i ansiktet fin, men man får inte ta runt ögonen eftersom huden är väldigt känslig där.
  • kikalt

Hm, jag såg inte heller någon parfym i innehållsförteckningen, men jag läste bara som hastigast. Kanske man skulle ha lite mirakelmedel så hrä före den stora dagen!

• Nufsan

Jag min nöt har lagt bud på Tradera på det där serumet för jag trodde det var det du menade, hi hi. Kanske blir det bra iaf

Tur det är ett tag kvar tills bröllopet om man skulle få nån reaktion eller nått, hihi

Troll1 skrev 2008-03-19 14:59:28 följande:
  • Bellanote

Har bestämt mig att jag ska göra min egna bukett nu eller en vän till mig ska hjälpa mig så vi ska öva ihop. ska öva med de där billiga från affären. typ köpa 3 av 3 olika färger och binda med. vill nog ha vit rosa och mörkare rosa och till stora dagen ska jag beställa 20 st av de stora rosorna.

• Troll1

Nufsan: Du är helt rätt ute, det var bara jag som köpte scrub ur samma serie. Det är serumet som är mest omtalat. Jag måste skrubba en del först .

• Nufsan

Hihi, vad ska du skrubba bort då??

Troll1 skrev 2008-03-19 20:26:30 följande:
    Nufsan: Du är helt rätt ute, det var bara jag som köpte scrub ur samma serie. Det är serumet som är mest omtalat. Jag måste skrubba en del först .
  • Troll1
    Nufsan skrev 2008-03-19 20:36:52 följande:
    Hihi, vad ska du skrubba bort då??
    Herrejisses, det är nog en hel del...

Har du fått hem det du beställde från den där hemsidan som hade gratistester mm?
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-