• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • kikalt

helene: ja, det var ju jag som tipsade om det för några sidor sen, så det är beställt och klart. Jag köpte till en borste och en ögonskugga och mitt gick på 117 kr. Sen var det bara att jag köpte en stor borste (dom små var slut), så idag fick jag så lov att gå in på Body Shop och köpa små, eftersom jag kom på att den stora inte skulle gå ner i provburkarna. Typiskt då att det är så nära till bröllopet, för annars hade jag så klart väntat in dom billigare amerikanska borstarna. Borstarna jag köpte här hemma i Svedala kostade mer än dubbelt så mycket som allt jag beställde från EM!

Jag har fått barn för 3,5 månad sen och innan dess hade jag liksom använt sönder det mesta i underklädesväg (skäms lite) och nu ramlar ju trosorna av efter graviditeten. Så jag måste köpa lite nya. Annars är det bara linne under korsetten.

Eftersom jag bara har korsett så känns det lite "naket" att inte ha något på sig när jag går ut. Men jag har några presentkort sen jag fyllde år att shoppa loss för! Ska nog lyckas hitt något bra i kappväg för presentkorten. Och så surfade jag loss på Tradera också i förmiddags. Där kan man ju lätt fastna! Hihi, förresten kan jag nog få till underkläderna också på samma presentkort - det här blir nog bra!

Får väl tradera lite efter kläder till barnen.

Ajdå, måste man köpa täckstift också? En till sak att skriva upp på listan!

• Bellanote

kikalt man vet ju aldrig om man får någon finne till stora dagen i mitt fall vet jag att det ALLTID poppar upp någon till den dagen då jag vill va fin och inte ha finnar.

• helene306

kikalt: Jaha, var det du som tipsade om sidan? Du ser, jag har nollkoll på vem som skriver vad i vilken tråd

Tradera, ja, där är det livsfarligt! Hittar jämt MASSOR jag vill ha där! Fick mitt senaste fynd idag, en Kabukiborste från i.d för 167:- Här hemma kostar den runt 350:-. Ny!

• Nufsan

Jag beställde borstar ifrån den där hemsidan också så jag hoppas de är lika bra som ids borstar

• Troll1

Köpte Boots No 7 Total Renewal Micro-dermabrasion Exfoliator på Tradera. Fick betala ngn tjuga mer än vad den billigaste gick för, men 150:- för den lär vara ett bra pris.

• Nufsan

Vad är det för ngt, låååångt tjusigt namn

Troll1 skrev 2008-03-19 09:40:28 följande:
    Köpte Boots No 7 Total Renewal Micro-dermabrasion Exfoliator på Tradera. Fick betala ngn tjuga mer än vad den billigaste gick för, men 150:- för den lär vara ett bra pris.
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-