• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • helene306
    Troll1 skrev 2008-03-18 21:16:40 följande:
    Usch vad tråkigt att du måste lägga ner energi på det. Hoppas det ordnar sig. Hade jag jobbat där hade jag hjälpt till med det, absolut!
    Ja, det här var inte planerat! Det skulle ju vara klappat och klart nu, men allt brukar ordna sig
    Fick ett tips i en annan tråd hur jag enkelt annars kan göra egna kort så det är en utväg. Helst ville jag slippa göra korten själv just för att jag har annat för mig och vill inte lägga tiden på det, men nu har vi deadline den 29/3 så det blir till att lägga på ett kol Har även blivit erbjuden hjälp av en kompis på FL,ska bara titta på hennes kort hur de ser ut så än är det inte kört
  • helene306

kikalt: Kolla in www.everydayminerals.com. Där kan du beställa ett gratispaket med 3 foundations, 2 concealer och en ögonskugga för en fraktkostnad av 30-40 kr. Då klarar du dig iaf på bröllopsdagen. Tittar du på sidan och vill ha gratiskittet går du in på "Customs Kit" upp till vänster och väljer sen "Free sample customs Kit" (tror jag det stod) Jag beställde i helgen oc väntar otåligt

Underkläder: Har du inget hemma du kan återanvända?
    Kappa: Har du någon du kan låna någon snygg av? En tumme att hålla är att det är fint väder och varmt så du inte behöver kappa, men det är ju bra att gardera sig.

Ett annat tips är att kolla secondhand butikerna. Tar man sig tid att titta kan man hitta riktigt fina grejer.

• grabbarna

hur fungerar det med betalningen? räknar den själv ut hur mycket det blir is venska pengar eller? har avrit in på sidan tre gånger nu och varje gång har jag ångest över vilka färger jag borde ha det är ju skitsvårt och nu sist när jag äntligen valt klart och valt paypal som betalning fegade jag ur för jag vet inte hur mycket jag ska betala

helene306 skrev 2008-03-18 21:31:17 följande:
    kikalt: Kolla in www.everydayminerals.com. Där kan du beställa ett gratispaket med 3 foundations, 2 concealer och en ögonskugga för en fraktkostnad av 30-40 kr. Då klarar du dig iaf på bröllopsdagen. Tittar du på sidan och vill ha gratiskittet går du in på "Customs Kit" upp till vänster och väljer sen "Free sample customs Kit" (tror jag det stod) Jag beställde i helgen oc väntar otåligt Underkläder: Har du inget hemma du kan återanvända? Kappa: Har du någon du kan låna någon snygg av? En tumme att hålla är att det är fint väder och varmt så du inte behöver kappa, men det är ju bra att gardera sig.Ett annat tips är att kolla secondhand butikerna. Tar man sig tid att titta kan man hitta riktigt fina grejer.
  • helene306

Jag betalade direkt med kort och såg först när det dragits hur mycket det blev. Jag beställde gratiskittet och en liten concealer, det gick på 65,97:- Vet inte vart man kollar, men finns det ingen sida för hur dollarn står i kurs och räkna från det?

Ang färgerna så tyckte jag det var skitsvårt från dataskärmen! Jag har puderfoundation från i.d och beställde utifrån den och spanade på de andra färgerna 1000 gånger om!

• grabbarna

jaha så jag behöver inte räkna ut själv hur mkt det kostar det går automatiskt

• Bellanote

jag betalade med kort på det free sample och det vart bara 31 kr för frakten som drogs. och idag är ju dollarn ännu lägre så tror det blir under 30 kr t om.

• helene306
    grabbarna skrev 2008-03-18 21:52:41 följande:
    jaha så jag behöver inte räkna ut själv hur mkt det kostar det går automatiskt
    Jag fick fel på sidan när jag skulle in och betala så jag fick börja om. Det var bara tur att jag loggade in och kollade för beställningen och betalningen hade gått igenom när sidan stängdes ner. Tur att jag för en gångs skull hade hjärnkontoret med mig och kollade innan jag beställde en gång till Det jag såg var bara slutnotan räknat i dollar.
  • grabbarna

har beställt nu och vat såklart tvungen att köpa en ögonskugga också nu när jag ändå höll på eller ja 2 blev det ju men det blev ju ändå billigt för jag tog små brukar och det kostade bara 5 dollar för båda.blev 11 dollar för allt

• Bellanote

grabbarna tog de free sample kitet med??

kom och tänka på det att jag sa attd et täcker så bra med foundation för mig, men varför får jag då använda täckstift på finnarna om jag har det? då täcker det ju inte så bra ju..

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-