• grabbarna

    ny tråd för budget runt 15-20 000:-

    jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

  • Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Nufsan

    oki, så jag får varorna som vanligt??

    mitt gick på 132 kr, köpte en ögonskugga å 2 penslar till, superbilligt!


    helene306 skrev 2008-03-15 14:33:35 följande:
    Jaha, så nu äntligen har jag fått iväg en beställning När jag skulle godkänna det hela klickade datorn in på någon annan sida och när jag skulle backa så gällde inte webbsidan längre Började beställa om allt igen, men får då se att ordern har blivit godkänd. Beställde till en concealer så slutsumman blev 65,97:- Jag betalade direkt med kort.Nufsan: Paypal tror jag att det är att du betalar när du fått varan och kollat så den är ok. Paypal "håller" pengarna åt dig mao.
  • helene306

    Ja, du får varorna som vanligt och betalar i efterhand, TROR jag, men jag är inte 100% säker! Jag kollar lite på Tradera och där använder de Payson eller Paypal.


    Nufsan skrev 2008-03-15 14:41:56 följande:
    oki, så jag får varorna som vanligt??mitt gick på 132 kr, köpte en ögonskugga å 2 penslar till, superbilligt!
  • Yrvädret

    kikalt: Vad mysigt det lät att göra det där för barnen! Vi har också tänkt se till att barnen har något annat att göra. Men det är svårt. Vi har mest jättesmå barn med på inbj. listan. Men vi tänkte bl.a. försöka ha ett rum dit man kan gå och titta på film och sen köper vi väl in lite fotbollar och dyl för dem som ändå är lite äldre.

  • Bellanote

    ja tror att paypal reserverar pengarna åt dig så man hinner kolla det man beställt så det är ok.. tror man brukar säga att det är ett ok företag när de har paypal för då är de inte ute efter att luras.

  • Nufsan

    När jag fått varorna ska jag göra ngt då??


    Bellanote skrev 2008-03-15 15:29:20 följande:
    ja tror att paypal reserverar pengarna åt dig så man hinner kolla det man beställt så det är ok.. tror man brukar säga att det är ett ok företag när de har paypal för då är de inte ute efter att luras.
  • Bellanote

    har inte en aning.. jag betalade mina skor via paypal men jag vet inte heller hur man går tillväga efter så att säga, men vi lär la märka det

  • Kivistik

    hejsan. nu känner jag mig lite stressad. vi kom på att vi skulle ha bröllopet nu i juli och bojkotta lokalen vi kollat på. så.. planera bröllop på fyra månader. Det är väl inte helt omöjligt?

  • helene306

    Det är när du fått varorna som du på något vänster ska godkänna dom och då dras dina pengar via Paypal, men hur du går tillväga vet jag inte. Det kommer säkert info med.


    Nufsan skrev 2008-03-15 15:49:10 följande:
    När jag fått varorna ska jag göra ngt då??
  • kikalt

    Hihi, vad kul att så många hakade på provsminket! Jag blev jätteinspirerad och deppar lite över att jag inte beställde mer, så nästa vecka kanske jag kompletterar.

    Yrvädret: vi har flest 4,5-5 åringar på festen, och så bebisar, 2-åringar och en 8-åring med. Det är jättekul för nu har jag och vår 4,5 åring börjat med festprogrammet. Hon har valt ut 5 sånger som ska vara med.

    På festen kommer det att finnas ett stort barnrum med filmvisning, leksaker och så, och innanför det finns ett litet rum där barnen kan sova sen. Perfekt! (men så var lokalen i övrigt apful - det får vi leva med)

    Kivistik: vi hade inte ens bestämt oss 4 månader i förväg! Vi bestämde oss för ett par veckor sen och gifter oss om 4 veckor blir det. Fast då orkade vi inte ringa runt om alla lokaler vi kollade på, utan tittade mest på om det fanns möjlighet till barnrum, priset och om dom kunde hjälpa till med servering och städning.

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-