• grabbarna

    ny tråd för budget runt 15-20 000:-

    jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

  • Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • helene306

    Troll: Tror det blir så att du har kvar till namn som mellannamn och lägger till hans. Har en klasskompis och hon har kvar sitt som mellannamn och mannens efter det tex "Maria Karlsson-Svensson" Men jag är vääääldigt osäker! kolla med skatteverket.

    SweetSun: Den tanken har slagit mig också. Smörgåstårta räcker gott och väl! Får se hur vi löser det.

    fitforfight: Smart drag!

    Sokkerkakan: Jo, jag vet, men jag tänker ändå på ev synpunkter som kommer hagla och kostnaden är egentligen värt att ta när vi ska ha det framöver, jag vill bara försöka hitta billiga lösningar

  • fitforfight

    Lite drar det i smilbanden har dock sagt upp mig nu ,men det är ju jättebra om man hittar klänning där för då kommer man billigt undan och hjälper samtigt andra männinskor. Har själv varit och handlat lite rosa prylar på Myrorna till bröllopet. Fast här i halmstad finns inte så mycket saker. Bättre var det i "min" butik i Malmö.


    Bellanote skrev 2008-03-04 11:07:11 följande:
    Fff det är stilen man ska köra.. ska se om den går att dra på min mor. helen schysst att hitta klänningen på myrornas, erkänn nu fff att du vart lite till dig när hon nämnde myrorna?
  • helene306

    Troll: Ang plats för fest tänker jag samma. Det är det här jag vill ha www.berggrenskallare.se/ Lite skillnad mot en vanlig lokal med orangea plastlampor Fats jag förstår sambons tänk, han vill gärna bjuda på allt inkl drickat och det får vi isf ta en tur till Tyskland och införskaffa, men jag ogillar verkligen lokalen....

  • Karga81
    Troll1 skrev 2008-03-04 11:07:42 följande:
    ....mitt mitt mitt... Oj, så man skriver! Ang
    lokalen. Jag vågar inte berätta på denna tråd var vår kostar MEN den är
    fantastisk och stämningsfull! Jag vill INTE ha middag/fest i en
    bygdegård med grön heltäckningsmatta och overheadapparaten under ett
    gulnat skynke osv. För oss var det viktigt, så då drar vi ner på annat. (Det blir tufft...)
    Vi har hittat en lite pärla; kostar bara 800kr och så fin, ingen helteckningsmatta här och ändå btgdegård ;)
    kolla in mitt galleri!!!!
  • Karga81

    Jag är jätte nöjd, sen bor min morfar närmsta granne med Lindegården, så de äldre gästerna ska bo där. Det ligger i min barndomsby där vi ska gifta oss.

    Troll: Snoffsig ställe!

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-