• bummel

    Umeåbrudar 2008

    Finns det fler tjejer här från umeå som planerar bröllop 2008. Hade varit kul att utbyta ideér o så.

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008
  • butterfly0725

    nu funkar mitt galleri! äntligen!

    nu letar jag bara efter en underkjol för sjöjungfrumodell...vet ni någon sida där man kan köpa underkjolar?

  • Thildra

    batwomen - vi har köpt vår modifierade vigselring hos Guldsmedjan och jag rekommenderar dem varmt. Jättetrevliga och tillmötesgående! Det blev inte så farligt dyrt heller!
    Sen vet jag att även Åhgrens guld gör egna ringar.

  • icra
    butterfly0725 skrev 2007-10-21 20:42:12 följande:
    nu funkar mitt galleri! äntligen!nu letar jag bara efter en underkjol för sjöjungfrumodell...vet ni någon sida där man kan köpa underkjolar?
    Jättefin klänning! Har också en sjöjungfru. Vet inte var man hittar underkjolar på nätet tyvärr. Köpte min på Garamaj där jag också köpte klänningen.
  • TigerLinn

    batwomen

    smycka har en eller två guldsmeder som gör ringar efteter beskrivning. en av den gjrode min vigselring..

  • batwomen

    butterfly0725: Vi har oxå planerat den 8/8 2008 fast stadskyrkan. Vem ska fota er?

    Tigerlinn: Smycka vart ligger dom?

    Thildra: Gudlsmedjan det är den som ligger mittemot ica gorme eller? Åhgrens hade jag totalt gömt, jag tror att jag inte varit in där på en 5-6 år siså där..

    Det blir att ta en repa på stan och visa min lilla ritning på ringar.

  • batwomen

    butterfly0725: Vilken läcker klänning!

    Jag har inte provat någon ännu, men snart... Jag vet inte vilken modell som jag vill ha. Det enda jag vet är att jag ska ha ärmar på någet vis då jag har en brännskada på armen som jag inte vill ska synas. Det blir nog en kort bolero el något.

  • Snart fru Nilsson

    Vilka härliga klänningar ni ska ha Är också nöjd med vårt val av klänningen, finns i galleriet mitt.

  • PN78

    Gud vilka fina klänningar ni har hittat. Jag här ännu inte börjat leta, blir lite stressad ifall ni redan köpt.
    Vi gifter oss 14/6-08 och jag tänkte ta tag i det efter nyår.

Svar på tråden Umeåbrudar 2008