• tree

    Stockholmsbrudar nya kompisar 4

    hej alla! sedan nummer 3 ska stänga inom 3 dagar har jag börjat med en nu tråd!

    gammal tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1899398.html

    För er som inte sett vår tråd tidigare så kan jag berätta att vi är ett gäng som både har gift sig och som ska gifta sig som umgås och fikar lite då och då. Alla nya som känner för fika är dock hjärtligt välkomna att hänga på i tråden.

  • Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4
  • Wunja

    Hej tjejer, tack för i går kväll! Jag hade också jättetrevligt, som vanligt :)

    Jag skulle också vilja titta på klänningen! Finns den på bild på KiK:s hemsida?

  • Gumsestumpan

    Ja, det finns den. Lite osäker ifall Cavatina vill hålla den hemlig för andra personer så jag mailar dig istället...

  • tree

    hej tjejer! det var synd att jag kunda inte komma igår. det var så sent när jag insåg klocken!

    kan jag titta på klänningen också?!!

  • Wunja

    Klänningen är jättefin, jag tror att den kommer att passa dig perfekt Cavatina :)

  • tree

    precis som wunja sa... man kan verligen föreställa sig på den klänningen...! fint!

  • Cavatina

    Tack så mycket! Vad snälla ni är!

    Kul att komma hem efter en seeeg och lååång dag och läsa det här! (Fast ni kan ju öppna en parallelltråd där ni sågar klänningen totalt, så vi får se om jag skulle vara sådär oberörd som jag sa, hehe.)

    Gumsestumpan, bra att du valde att maila ut bild, jag vill nog inte visa den för något ev. snokigt öga.. Tack för omtanken!

  • Gumsestumpan

    God morgon idag också!
    Jag var själv väldigt noga med att inte visa min klänning innan bröllopet. Det var bara min tärna som hade sett den innan vigseldagen. Sedan fick bestmannen också se den innan M för han skjutsade mig till fotografen.

    Nä du, inga sågningstrådar här inte... eller vi byter nick så du inte vet att det är vi... Då ska vi se om du är så kaxig...

  • tree

    hej tjejer! har jag sagt att vi har bokat smekmånad?! 2 veckor i maurtitus! junior suite i en 5* hotel på strandet! så spännande!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4