• tree

Stockholmsbrudar nya kompisar 4

hej alla! sedan nummer 3 ska stänga inom 3 dagar har jag börjat med en nu tråd!

gammal tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1899398.html

För er som inte sett vår tråd tidigare så kan jag berätta att vi är ett gäng som både har gift sig och som ska gifta sig som umgås och fikar lite då och då. Alla nya som känner för fika är dock hjärtligt välkomna att hänga på i tråden.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4
  • Gumsestumpan

Godmorgon tjejer!
    Tyvärr så kan jag inte komma ikväll. En kompis har bjudit in oss på middag och det gick inte någon annan kväll. Ha så trevlig!

• tree

jag kan komma! jag har helt när fris att vissa er!

• Cavatina

Jag är genomförkyld.... Får nog också ställa in, tyvärr.

Senare i veckan?

• tree

torsdag? vad säger man att åka till centralbadet för fika OCH bad? det koster inte så mycket...

• kela81

jag är ochså förkyld Så jag kan inte komma På torsdag så ska vi träffa fotografern och kolla på hennes portfolio *spännade*

• tree

jag känner också att jag har förkyllning på väg! min huvud och hals! oi!

kanske nästa vecka i stället?!!

• Majn

Hej allihopa!

Nu har jag hittat hit igen efter typ en och en halv månad borta från BT.

Bröllopet var kanon och vi hade en underbar dag. Morgonen därefter åkte vi på bröllopsresan och kom tillbaka för ca tre veckor dedan. Härligt med massa sol och bad och bara tid för varandra.

Efter bröllopsresan har det varit kanonstressigt och är det fortfarande då det är bokslutstider. Jobbar dygnet runt och helger med. Så när jag har en stund över skall jag försöka återberätta våran dag. Bilder kommer med, dock har vi endast från fotografen idagsläget och de ligegr på en spärrad skiva. Vi väntar bilder från vår vän som är fotograf som har tagit löpande under dagen, men han är så långsam så vi har ännu inte fått dem. Är så nyfiken.

Lovar att återkomma.

• Gumsestumpan

Majn: Skoj att höra av dig! Roligt att det blev så lyckat! Jobba inte ihjäl dig!

Nästa vecka passar bra för mig! Jag tror inte jag har något inplanerat...

• Cavatina

Majn

Vad kul att det blev lyckat! Grattis!! Jag ser fram emot att få höra och se om er stora dag!

NÄsta vecka blir väl toppen! Är man tillåten med kryckor i bassängerna, haha..? Annars får jag väl sitta som en mamma på läktaren och vinka till er..

• Wunja

Hej tjejer!

Nu har jag suttit och läst alla inlägg som ni har skrivit medan jag varit borta -- kul att tråden är så aktiv! Nu är jag i alla fall tillbaka, vi kom hem från St. Lucia (som mycket riktigt ligger i Västindien) i går kväll.

Vi har haft det jätteskönt, resan blev precis vad vi hade hoppats på :) En orgie i god mat, härlig värme, klarblått vatten, vacker natur och rejäl avslappning. Vi bodde i en stuga på en liten, ganska avsides resort som heter Ti Kaye Village (www.tikaye.com), ett mycket romantiskt ställe som jag varmt kan rekommendera!

Bilderna från vår fotograf har kommit i form av en CD, så nu ska vi "bara" välja ut de bilder vi tycker bäst om och fixa tackkort. Upptäckte tyvärr att min domän har upphört för att de skickade fakturan medan vi var borta, men förhoppningsvis går det att ordna så att jag kan fixa ett fotoalbum som jag kan länka till!

Hur är det med er andra? Full fart? Jag missade tydligen precis den senaste fikaträffen, blir det en ny snart? :)

smartiz & aprilbrud2007: Lite sent, men välkomna till tråden :)

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4