• tree

Stockholmsbrudar nya kompisar 4

hej alla! sedan nummer 3 ska stänga inom 3 dagar har jag börjat med en nu tråd!

gammal tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1899398.html

För er som inte sett vår tråd tidigare så kan jag berätta att vi är ett gäng som både har gift sig och som ska gifta sig som umgås och fikar lite då och då. Alla nya som känner för fika är dock hjärtligt välkomna att hänga på i tråden.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4
  • tree

Cavatina

kul.. men när måste man boka en florist?

röligt att saker bli bokad nu!... en steg närare till målet!

• Cavatina

AAAAAAAAAAARGH!

Nu måste jag bara få avreagera mig lite. Har suttit med inbjudningarna (som ska skickas i veckan, helst måndag eller allra helst imorgon) och inser plötsligt att jag nånstans på vägen räknat fel och det fattas 8 styckna. Jaha, då var det dags att fram med tapet o skalpell och klister och stämpel och gud-vet-allt och börja om. Ååh, är så irriterad på mig själv! Är dock inte jätteförvånad för såna här saker är jag expert på, att drulla till det och så. Blir så trött bara....

Hoppas ni har en bättre lördagkväll! Skicka över lite fondue och pigga upp mig, Wunja!

• Cavatina

Haha, har skurit av mig en bit av vänstra långfingertoppen i alla stress. Det gör ont så det rekommenderar jag inte.. Det här är verkligen inte min dag.

• Lilla jag...

Cavatina...

jaha..så man hittar dig här också :D

hur går det med krigsskadan?

• Cavatina

Va? Hänger du här Lilla jag? Jag måste ha missat dig!

Krigsskadan plågar mig svårt!! Plus att limmet tog slut när det bara var tre kvar att klistra. Suck....

• Lilla jag...

ajdå..låter inge vidare...nej, jag brukar inte hänga här men det här verkar vara där enda tråden som någon skriver i så jag hoppade in :)

• Wunja

Cavatina: Blod, svett och tårar, vanliga ingredienser i bröllopsplaneringen ;) Jag känner igen det där med att sakna material, fruktansvärt irriterande. Hoppas din långfingertopp mår bättre nu!

Själv sitter jag här och är mätt och belåten. Vi sade att vi skulle gå på diet efter vi kom hem från bröllopsresan, men det har liksom inte blivit så! I går var det chokladfondue som gällde och i dag har vi ätit en rejäl trerätters och druckit piña coladas ;) Det får bli morötter i morgon...

• Gumsestumpan

Cavatina; hur har det gått med inbjudningskorten? Aj, aj, fingrar är så känsliga och aldrig får såret vara i fred för man ska alltid peta på något...

Tänkte bara påminna om att det är semladag idag!! (Inte bara morötter idag, Wunja!)Mums, vi ska få semlor på jobbet! Det blir bara på jobbet för ikväll ska vi och se GE-galan (friidrott för de som inte vet) på Globen.

• Cavatina

Inbjudningskorten är skickade och hittills har vi fått 7 ja! Hihi.. Det känns som att det är "på riktigt" nu!

Vad hade/ kommer ni att ha i festprogrammen?

• tree

Cavatina
    hej! grattis på svarar! vi ska skicker ut våra nästa vecka!... vi har gett ut 4 styken redan (by hand) ock alla har sagt att de skulle komma, men inga riktiga rsvp har kommit än...

spännande!

jag har börjat med fest program och tänkte att göra bara en lite program... med menu, 2 meningar om värje gäst, lite jokes om vad barn har sagt om aktenskap... inte säkert om något annat än...

om du ska ha en stånde A4 program kan du lädder ned en 'template' från min hemsida...

terriandolof.weddingannouncer.com

tiita under downloads

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4