• tree

Stockholmsbrudar nya kompisar 4

hej alla! sedan nummer 3 ska stänga inom 3 dagar har jag börjat med en nu tråd!

gammal tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1899398.html

För er som inte sett vår tråd tidigare så kan jag berätta att vi är ett gäng som både har gift sig och som ska gifta sig som umgås och fikar lite då och då. Alla nya som känner för fika är dock hjärtligt välkomna att hänga på i tråden.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4
  • Cavatina

Tack Terri! Man kan visst hitta precis allt på er hemsida! Bra, bra!

• Cavatina

Terri
    Jag såg precis att vi blev friade till på samma dag! Kul! Jag har inte tänkt på det tidigare, eller har vi pratat om det på nån fika...?

När är det fikadags förresten? Jag kan inte på tisdag (rean börjar...).

• tree

Cavatina

det var röligt om frian!

hade vi planerat an annan fika?

vi kan göra det hemma hos mig nästa gång kankse... en lite knytis (everyone brings something?)

• tree

jag söka på en underkjöl på ebay... men de är alla för sma i diameter... hhmmm..

• Cavatina

Terri
    Oj, vilken maffig underkjol! Du kommer att bli så stilig i den (och klänningen såklart!)! Var den på bilden för liten i diameter? Jag är imponerad av att du kan ha en så vid utan att vara nervös, jag vågar ju knappt ha platt och lång, hahaha. Men duär nog inte lika snubblig som jag!

Det är lite roligare att planera nu när saker börjar falla på plats och fler än man själv visar stort intresse för evenemanget.. Mina ringar var färdiga att hämtas igår! Hurra! Jag har speglat mig som en tok med dem på...

• tree

jag hittade en! länken finns under 18 augusti tråd! perfekt! jag tycker så snyygt i den stor klänningen!

så kul att du har fårr flera osa redan... och dina ringar! super!

måste gå och äter nu!

• Cavatina

Terri
    Jag hittar ingen 18 augusti-tråd, Vill du länka?

För min del tycker jag att knyt-fika hemma hos dig låter jättetrevligt! Jag är inte så bra på att gå för tillfället, men att åka lite tunnelbana ska väl funka...

Har du bytt nick? Fast du kanske har haft nytt länge och jag har missat det..

• tree

så vi måste bestemma en datum.. m2b tränar värje tisd och onsd så de passer bra för mig...

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4