• tree

Stockholmsbrudar nya kompisar 4

hej alla! sedan nummer 3 ska stänga inom 3 dagar har jag börjat med en nu tråd!

gammal tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1899398.html

För er som inte sett vår tråd tidigare så kan jag berätta att vi är ett gäng som både har gift sig och som ska gifta sig som umgås och fikar lite då och då. Alla nya som känner för fika är dock hjärtligt välkomna att hänga på i tråden.

• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4
  • Gumsestumpan

Fika låter trevligt! För mig går det bra både tisdag och onsdag fast onsdag är nog bättre för vi har tvättid på tisdag. Jag är också med på knytkalas.

I vårt festprogram så bestämde vi att meny och lite skrivet om varje gäst skulle vara med. Sedan gjorde våra värdpar resten. Det var lite sånger och lite roliga historier, lite om stället vi var på. Sedan hade gästerna ett gemensamt tal till oss som vi inte hade i vårt program...

• tree

onsdag är faktiskt lite bättre för mig också!

• tree

jag har precis postat våra inbjudningar!...arrgh!!! tänk om jag har lagt fel kort i fel kuvert! nervos!... spänt!...glad!...

• Gumsestumpan

Visst känns det mycket mer verkligt när inbjudningarna är skickade!

• Wunja

Knytkalas vore trevligt :) Jag har lite tjockt i kalendern just nu med konsultuppdrag och sånt, så för min del beror det på vilken vecka vi pratar om! Nästa vecka funkar förmodligen onsdag, beroende på när jag lyckas ta mig hem från Yngsjö (...)

• tree

nu på onsdag pratade vi om...

vi köpte frimarken från postens hemsida för europe för 10kr/st med special sveriege kust bilder... fint...... men vi behövde en till... så vi köpte en till i äftermiddag för att skicker våra sisa 5 inbjudningar(som address kom bara idag) och de sa i posten att priset hade höjts till 11 kr/st... så förmödligen skulle alla inbjudningar skickades tillbaks till oss... NEJ!! vi får se!

• tree

men jag kan inte på onsdag! jag glömde att vi ska träffas med tjejen på slottet!

tisdag istället?!!

• Cavatina

Jag kan inte fika denna vecka, dels mycket på jobbet (om jag ens kommer dit..) plus att jag äntligen fått en akutremiss. Nu ska det bli SöS för hela slanten och förhoppningsvis ett slut på mitt lidande.

• tree

ska vi säger nästa vecka istället?

• Gumsestumpan

Nästa vecka passar nog mig bättre, helst på onsdag... Vi har beställt köket nu så vi ska nog börja renovera snart och då kommer jag antagligen inte att få ledigt men jag vet att M ska på någon kurs nästa onsdag så då kan jag också vara hemifrån utan dåligt samvete...

Tree: Trist att de har höjt priset på portot! Hoppas inbjudningarna kommer fram i alla fall!

Cavatina: Lycka till på SöS!!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 4