• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 4

    Kom igen nu brudar!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • drömbrud

    Vet inte, iblad har jag såna perioder...

    Låg 4 timmar tror jag innan de började snö, sen tog de väl nån halvtimma så spv jag..

    Har köpt en soffa oxå! Bye the way!

    www.blocket.se/vi/10558270.htm

  • sajberpillan

    vaken sedan länge och jagar efter sonen som springer runt och gör allt han inte får! suck!
    I morse gick vår varmvarttenberedare sönder = där försvann en del av bröllopspengarna. Stooor suck!

  • Pumpkin

    drömbrud
    Härligt med ny soffa! Snygg var den också

    sajber.pillan
    Det är när jag hör såna historier (om varmvattenberedare osv alltså) som jag ändå är ganska glad att vi inte har hunnit/haft möjlighet att köpa hus. Usch!

  • MrsNyberg2B

    Jag är också vaken. Har beställt hem lite provkort, för inbjudningskorten. Efterso jag är så mkt perfektionist när det gäller sånt, tänkte jag att för att slippa stressa med det iaf överväga att få det gjort av nån annan. Det är ju iofs roligt, så det är bara som alternativ. Dessutom kan man ju få idéer!!!

  • Snitte- 5/7-2008

    hej tjejer!
    här har det hänt mycket.
    ina:smart med 2 buffér jag kommer bara ha 2 vegetarianer på vårt bröllop så det får ingen eget buffé :)

    sajber.pillan: tråkigt att varmvattenberedaren pajade inge kul... säger som norrsken tur att man inte köpt hus än, vi bor i radhus men än så länge är det hyresrätt kommunen vill att vi ska köpa loss men vi måste fundera lite till, kanske efter bröllopet :)

  • Pumpkin

    MrsNyberg2B
    Jag har också funderat på att beställa inbjudningar, men jag bara MÅSTE få pyssla med det själv Till och med M2B hävdar att han kan hjälpa till med dom

  • MrsNyberg2B

    Norrsken - Vilken cool blivande make du har!! Min säger bara "det får du göra, du tycker ju det är roligt". En tanke jag har är att få skrivet inbjudningarna via typ calligraphen eller så, (de är ju faktiskt hemskt vackra korten) och kanske försöka mig på att göra egna festprogram. Fast sen blir jag lite stressad i min hjärna för då blir de inte i samma stil, och då blir det fult (för mig iaf, även om ingen annan bryr sig). Mitt första projekt blir dock att dra med mig sambon till Jkpg för att spendera mitt hobbypresentkort och få tag på en bra skärmaskin - sen ska jag tillverka kortprover! Dock får det nog vänta till nästa månad, för ekonomin just nu är inte i topp (men då har vi å andra sidan tryckt in en del pengar i sparkontot till bröllopet...)

  • Pumpkin

    MrsNyberg
    Cool och cool, han har konstiga föreställningar om vad det är som tar tid När vi började prata om varför det tar sån tid så kläckte han ju ur sig att "Ja men jag är rädd att det ska ta massa tid att planera bröllopet och jag har inte så mycket tid", så då sa jag att jag skulle göra alla trycksaker och så, så det behövde han inte oroa sig för. "Nä men det kan jag hjälpa till med, det tar ju inte så lång tid" fick jag till svar

  • MrsNyberg2B


    Nej, det tar ju nästan ingen tid alls, det är ju bara att klippa ut lite papper.. Kanske klistra på ett bokmärke också. Det är ju jättelugnt!!
  • Pumpkin

    Haha, ja det verkar som att det är det han tror Han kommer nog inte vara lika hjälpsam när det väl är dags och han inser hur mycket tid det kommer att ta, men det är jag förberedd på

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4