• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 4

    Kom igen nu brudar!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • blivandefruandersson08

    snitte vill fortfarande inte vänta på bröllop men får se vad blivande säger :)
    har inte varit allvarligt med blivande han har haft halsfluss flera gånger,förkylning,vattkoppor,allergi reaktion (resulterade i akuten) och nu den senaste grejen muskel inflamation resulterade i akuten med i tron först att det var blindtarmen.
    inte varit allvarligt men gjort ändå så man börjat tänka

  • Pumpkin

    blivandefruandersson08: Ni gör självklart som ni vill, men jag tycker inte att ni ska stressa med bröllopet pga detta, även om det måste ha känts läskigt med besök på akuten. Ta till vara på varje dag bara

  • June2008

    MsNordqvist

    neee inte jag heller och när jag klicka på skicka lösen om jag nu skriver fel lösen hela tiden så säger den att det finns inte ens ett konto med just den emailen?!

  • Pumpkin

    June2008: Och du har verkligen skrivit in KORREKT allting? Verkar ju jättekonstigt

  • June2008

    japp jätte wierd
    jo ja jag skrev in ca 10 ggr var på både mail o lösen så nåt e totalt fel.

  • Helmborn2B

    Drömbrud:
    Va kul! jag var jätte nervös när vi gick och väntade på ringarna. var helt övertygad över att de skulle göra någonting fel med dom... vilket de hade..! så de fick göra om min helt från början.. morr.. men nu ska jag inte skrämma upp dig, de blir säkert jätte bra! Har ni designat dom själva?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4