• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Pumpkin

    snitte
    Man kan ju ha riktigt inbjudan och ändå köra på mitt exempel på upplägg

  • Snitte- 5/7-2008

    många som jag gärna vill dela vår dag med meb som inte ska vara ned på middageb är barnfamiljer... då det är så svårt... kan ju inte ga efterinsläpp för det blir för sent.... Hur får det för dig??

  • Pumpkin

    snitte
    Vi kommer ju köra att alla som bjuds in till vigseln också kommer att bjudas till middagen/festen + att vi ska ha barnfritt. Så jag antar att vi inte har samma problem som er

  • Pumpkin

    Och jag vet hur det är - brukar ha en liten kisse sovandes i knät, svårt att hitta rätt då

  • Snitte- 5/7-2008

    hihihi.... nä men mysigt :)
    nej då har vi rätt olika.. :)
    hur många blit ni?
    vi blir ca 60 till middagen men ca 120 kommer komma till kyrkan ändå... så jag tänke att man kanske skulle bjuda dem på något..

  • Pumpkin

    Tror gästlistan ligger på ca 80-90 stycken för tillfället, men det är ju svårt att vara riktigt säker så här långt innan. Man kanske slutar umgås med vissa och börjar umgås med andra osv. Men nånstans där ska vi hålla oss i alla fall

  • Snitte- 5/7-2008

    okey... ja visst är det svårt att veta.. jag ville ha 150 till middagen först men tog mig i kragen och beslöt att bara ha de närmaste på middagen, de som man umgås mest med... så alla släktingar runt om i världen kommer inte bli bjudna... men det känns ändå rätt...

  • June20

    snitte

    "så alla släktingar runt om i världen kommer inte bli bjudna"

    Har ni utomlands släkt el är det folk som flyttat från Sverige o till andra länder?

    Vi har vi släkt i Finland o Jugge men kommer inte bjuda nån av dem pga höga kostnader för dem...förutom m2bs bror o sambo i Helsinki för dem e ialf inte 70år el har för låg inkomst för o åka.
    Och sen dem i Jugge e typ 3-400pers så har inte råd el plats.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2