2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Ja... Det är lite det som är det roliga! Mer engegerad än vad som märks här hemma iaf... :D
oj det ska vara svårt att finna sidor på där det finns brudpar av marsipan :)
Mmm det är nog inte det lättaste. Man får nog gå via bagerier då tror jag.. :) Jag har inte kunnat besluta mig än vad vi ska ha för någon figur...:)
Pratade med min sömmerska idag. Och berättade om vår förlovning.. ÄNTLIGEN sa hon (hon har typ väntat de senaste 3 åren på detta :) ) När jag berättade att bröllopet inte var förrän 2008 tyckte hon att det var lååångt kvar.. hon hade nog gärna sett det så snaet som möjligt! hahaha
Min mor är överlycklig och likaså min Syster ( som ska vara tärna) hon svarade ja :)
Halloy tjejer!
Angående marsipanfigurer till tårtan så är det väl någon härinne på BT som håller på med sånt? Eller jag kanske missminner mig... Vi ska iaf inte ha nått brudpar uppe på tårtan, tycker för egen del att det är otroligt onödigt och ingen tittar på det ändå
MrsNyberg2B
Hehe, skojigt att grabbarna snackar färgtema, undrar om min M2B gör det oxå i hemlighet?
Lillisthsmamma:
www.chokladhuset.com/brollopstartor_5.html
när ja skrev brudpar marsipan på google-bilder så kom bara denna sida upp
MsNordqvist
ja man kan ju alltid skippa det o ha nåt annat som dekoration över hela tårtan istl så som snitte fantiserar om snöflingor....så kan man ha marsipan rosetter el dylikt.
June20
Ja jag tänkte ha lite blommor och murgröna över hela tårtan, så det blir nånting sånt på toppen också. Möjligtvis vårt monogram oxå
här hitta ja en till sida med marsipan figurer :)
www.ultimatecake.se/
denna e rätt grym/kul tycker jag ;)
www.ultimatecake.se/bilder/dec2005_1_fig.jpg