2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Åhhh- GRATTIS!
Å välkommen hit, du nya brud..
Tackar :)
Jag ser fram emot en massa hjälp av andra som är lika förutseende och planerar i god tid ;)
Brud2008: Välkommen...
Hejsan!
Brud 2008 VÄLKOMMEN!
Vi pratar om allt och försöker hjälpa varann så gott vi kan! :)
Många här har bestämt datum och färgkoder m.m hur långt har ni kommit?
Välkommen Brud 2008!
Jag undrar precis som snitte hur långt ni har kommit i tänkandet/planeringen, alltid roligt att höra! Och sen vill jag tipsa om att bli medlem på www.svartbrud.se, där har man ett eget "krypin" med presentation, gästbok, fotogalleri m.m, så vi brukar lägga upp bilder på saker vi tänkt oss till bröllopet för att visa alla här i tråden! Tror alla heter samma där som här.
snitte
GRATTIS! Vad härligt! Och ringarna var ju supervackra verkligen.
Vi har inte kommit så långt ännu, vi har bara bestämt att det blir någon gång på sommaren. Vi har varit och kollat på några olika slott att ha festen på, men inte riktigt bestämt det heller :) vi har väl diskuterat det mesta, men inte fattat några beslut ännu.
Jag känner lite att sen vi bestämde att det blir om två år så tänker jag knappt på annat än bröllopet och allt som hör till, men min blivande man har väl inte riktigt fattat ännu att det ska bli av :)
Och ärligt talat, om man tänker så mycket på det nu, hur ska det bli när det närmar sig ;)
Brud 2008
Hehe, det du skriver passar sååå bra in på mig och min sambo också
Brud 2008
vart bor ni i detta långa land? el kanske utomlands?
Snitte:
det bara rullar på för dig med grejer nu ju! grattis :D
Jag bor i Göteborg och min fästman bor i Malmö, men vi flyttar ihop när han är klar med sin utbildning i januari. Vi ska gifta oss i Skåne eftersom vi båda kommer därifrån.
Så hur långt har alla andra kommit? Har vi kommit långt eller ligger vi efter ;)