2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Ja nån ordning får det ju lov att vara
Hmm... ingen som kan svara på om de e fler än jag som ska gifta mig i göteborg? 080808.. Kram
anna&rolle
June20 och Helmborn2b (har jag för mig...) ska gifta sig samma datum i Göteborg
MsNordqvist: okej tack.. :) Vet du om de bokat osv än? Jag har ingen aning om va vi ska gifta oss... grymt jobbigt. Jag ill ju gärna börja tilla på sånt redan nu. :)
anna&rolle
Ingen av dem har bokat än vad jag vet, men jag tror både June20 och Helmborn har tittat ut lokaler och sånt... Så det är bara att köra igång Ca 1,5 år innan är nog lämpligt att boka, dvs i februari
MsNordqvist: jo de tror jag med, men inte mina föräldrar. de tycker jag är helt ute och cyklar... Min pappa ska betala så han har ju lite och säga till om ändå. Har du ms`n?
anna&rolle
Men vad spelar det för roll för din far när ni bokar? Man betalar ju inget vid bokning, inte mycket i alla fall. Japp, jag har MSN honeybee_brandy@hotmail.com
anna&rolle
hahaha av visa anledningar så säger ja inte längre vilka lokaler jag e intr av el vart dem ligger så "öppet" nu mera på BT. Kan hända att det poppar upp förfrågningar i en egen tråd nånstans men det e mest för "back up" planer i sånna fall. Tyvärr så e det ju fråst till kvar o vi ska nog boka lokal snart bara fr att ha klarat av det o slippa stressa sen el ifall vi inte får den vi vill ha så måste vi kolla back up listan istl o behöver mera tid då.
Men OM vi får våra nr 1 vigsellokal OCH festlokal utan problem o sånt så kommer ja säga att mina e nog inte dem första platserna som folk väljer el ens TÄNKER på så man kan ju hoppas att alla frå den lokal dem vill ha. I värsta fall så får vi tyvärr byta datum men nu e vi så kära i det ;)
så kan jag säga menar jag ju ;)
Jag kanske ska gifta mig antingen 2007 el 2008 inte bestämt än , håller på att budgeterar just nu ^^