• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • MrsNyberg2B

Åh- Vad roligt!!! Fatta hur många idéer du kan komma med här! (om du nu inte tänker börjar ta betalt för att nämna dem.... ;) ) Du kommer ju hur som helst ha världens bästa jobb, så jag förstår att du är glad nu!!! Grattis, grattis!!

• Snitte- 5/7-2008

hihi jag vet :D jag kommer jobba med bröllop varje dag :)

Det ringer redan fullt med folk och vill skicka bröllopstidningar för att vi ska vilja annonsera i dem... HUR KUL SOM HELST!! :) Klart man inte kan ta betalt för ideér!! :) jag ska suga åt mig allt från alla bröllop jag kommer vara med och dekorera... :D

• June20

snitte
    men det kostar väl en kosing att starta detta kan ja tänka mig eller? o en bra kosing också?

• Snitte- 5/7-2008

Jadå... var till banken förra veckan och tog ett lån. fick ganksa bra ränta och fick lägga lånet på 5 år så det svider inte sååå mycket... kan ju hoppas att vi kommer på fötter snart... har ju vårt bröllop att spara ihop till jue ;)

• June20

ja jag tänkte det med, det hela med bröllopet kommer ju också...vet inte om ja vågar riskera öppna företag än själv...ialf inte sånt som du eftersom jag inte har körkort ens så kan inte ens åka till lokalerna hahahaha
    kanske nätföretag i sådana fall.

• Snitte- 5/7-2008

Ja många öppnar ju närföretag och säljer och dolar... men man måste ju köpa in varor och så iallafall.. Vi kommer jobba hemifrån mycket till en början iallfall första året så vi inte drar på oss onödiga kostnader vill du/ni kika på hemsidan( UNDER UPPBYGGNAD) är den
    www.brollopsfixarna.com

Hur går det annars då med bröllopsplaneringen? Jag har hamnat i en intressant diskussion om alkohol i en annan tråd.. :)

• June20

snitte

jasså vadå? ja el nej till alkohol på festen överhuvudtaget eller? el e det öppna baren igen?

1)Själv har ja bara suttit o snurrat i huvet om hur vigselringen i slutändan kommer se ut el ej då pengar e svårt o se just nu :/ samt svårt o hitta en diamant i min smak.

2)Sen har ja nästan funderat på o flytta hela ekepaget till Halmstad men det vet ja inte än för ja e allt för kär i visa delar av GBG ändå...men oerhört svårt att hitta en ny vigsellokal eftersom vi ville ha det i ett växthus men kom fram till nu i veckan att det lär vara högsäsong på pollen då o både han o ja samt en hel hög andra e allergiska...det e nämligen MYCKET gräs utanför växthuset :(

3)Funderar på om jag ska ev ha en större storlek i ringarna än mina vanliga 16mm?! Man kanske ska adda lite extra med 1/4 el så för fingrar blir väldigt svullna på sommaren har ja märkt o vikten går upp o ner mycket nu för tiden :/

4)kliar i fingrarna el vad man ska säga inför att få berätta för alla om förlovningen(som ska komma nån gång snart förhoppningsvis) så allt blir ordentligt officielt för alla vi känner....:P hihihi*

5)misstänker att m2b tänker fria mitt i värsta folkmassan typ mit i Nordstan!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! :O
    För er som inte vet vad det är så kan jag säga att det är en stor shoppinggalleria mit i centrala GBG där det kan finnas allt imellan 40-300pers beroende på tidpunkt på dygnet.

• MrsNyberg2B

Bror min jobbar i Nordstan, springer runt och lämnar paket... Jag ska be honom hålla utkik.. :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2