• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Paradise

Va härligt å se att man inte är ensam om å börja planera sitt bröllop även att det är 2år kvar ;)
    Trodde nästa jag va lite knäpp där ett tag...(min m2b tycker nog det iallafall) ;)

...dock vågar jag inte göra några direkta inköp ännu .Är jag dum som tänker så?
    Var på IKEA häromdagen å såg dessa billiga vaser (avlånga smala) Perfekta till å ha kallor i, vid dukningen till festen...men då måste jag köpa in minst 12st..det är ändå en slant, å tänk om ja ångrar mej senare! *beslutsångest* ;)
    Har flera samma problem som jag? *hoppas* :D

• lillithsmamma

hipp hipp hurra för mig idag ;)

• MrsNyberg2B

Paradise - u are not alone... Jag hittar hela tiden saker som jag tänker skulle passa, men som jag tänker att jag inte kan köpa för det kanske hinner ändras tills dess, och vad ska man då med exempelvis tolv vaser till??

• Brud 2008

paradise: Jag trodde också att jag var ensam tills för en vecka sen eller så när jag hittade hit :) Men det lär väl komma fler och fler nu...
    Jag har inte heller vågat köpa något ännu, på nåt sätt känns det inte riktigt officiellt innan vi har bokat lokal och kyrka, även om vi har ganska bra idéer om hur vi vill ha det mesta :)
    Så hur långt har ni kommit i planeringen?

• MrsNyberg2B

Jag håller också med om att det känns som att det inte är särskilt officiellt, alla man talar om det för bara tyker man är lite fånig... Fast det hindrar ju inte att man planerar för sig själv...

• Brud 2008

Nej jag tycker att det är bra att vara ute i god tid så att man hinner ångra sig tillräckligt många gånger för att veta vad man verkligen vill ha :)

• Paradise

Brud 2008:

Vi vet vart vi vill ha bröllopet, vilken lokal, kyrka etc.
    Även vilket datum. Men inget är ju bokat ännu..får ta å vänta nåt år till...*suckar djupt* Det är ju så låååångt kvar!!! *otolig* Vill kunna börja med inbjudningskorten å inköpen nuuuu!!! :D
    Men jag är lite rädd för att man kanske tappar "intresset" för allt pyssel om man redan har börjat planera..Men känner jag mej rätt så blir det inte så! ;)
    Själv då? Har du inte inhandlat något alls? Inte ens ett liiitet smycke eller något tillbehör till inbjudningskorten?! *hihi* ;)

• Pumpkin

Välkommen Paradise! Härligt att se att antalet 2008-brudar växer!
    Vilket datum hade ni tänkt er? Och vart (vilken ort) tänkte ni gifta er?

• Pumpkin

snitte
    Måste bara fråga en sak: Det står att ni är det enda företaget på marknaden som håller på med det här, men sen skriver ni att idéen kommer ifrån ett annat existerande företag?

• Brud 2008

Jag vet egentligen hur jag vill ha det mesta, så på det sättet känns det som att det är väldigt snart, men jag har för tillfället världens sämsta ekonomi som knappast räcker till hyran så alla inköp får vänta till hösten iaf :) Väntar på en ganska stor summa pengar så då blir det säkert nåt... Men jag tänkte gå och titta på ring snart för att kunna sätta en bättre budget, så då kanske det känns lite mer verkligt även om man inte köper den nu...
    Men hittills har min fästman bara sagt att han vill ha bröllopet om två år (efter mycket tjat från min sida :)) och vill inte sätta ett datum, så det känns lite långt borta...
    Så, paradise, var har ni tänkt er att ha det, och vilket datum?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2